gebrekkige organisaties ...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

@ marcusaurelius (nog eens),

mijn diepste respect, maar 8000 km op een jaar is echt niet zo veel hoor (zeker als je wedstrijden rijd en tijdens de week vollenbak zit te trainen), er zijn er hier heeeeeeeel veel op dit forum die vlotjes aan 8000 km komen, dus ik denk dat je niet de meest ervaren biker bent op dit forum (wat je wel laat uitschijnen). Dit komt amper neer op een goede 155 km per week ...
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

jocca wrote:
dus beste mensen, neem een wafelke van de GB, vult uwe bidon met sportdrank (dit zal u max. 1 euro kosten) en je kan gegarandeerd een tochtje uitrijden zonder dat je van uw stokske zult vallen van de honger.

groeten

jocca
=D> =D> =D> =D> =D>
kawa
Mountainbiker

Re:

Post by kawa »

marcusaurelius wrote:snel op je pikje getrapt blijkbaar ? Er stond snobke met een smiley hoor, kiwi en kawa ? Used to be schizofrenic ? Not sure ...
Nu, het gros zal echt wel willen dat zijn fiets gepoetst wordt, jullie zijn echt niet de modale bikers, waarvoor je je probeert uit te geven.
Maar ik vermoed zo dat als je al die kilometers die ik al gedaan heb met zowel koersfiets als mountainbike, dat je onder je beidjes nog wel even zoet zult zijn om die vol te maken.
Laat ik me toch weer vangen #-o :-)

Wil ik een poll opstarten en vragen hoe lang de gemiddelde forummer met zijn fiets bezig is na een TT?? Ik denk dat je dan wel anders zal praten :wink:
Gebruik de zoekfunktie maar ne keer en zoek maar eens naar "onderhoud" , "poetsen" en je zal versteld staan hoe menig MTBer zijn fietske onderhoud. :wink:
Niemand zal het met je eens zijn dat je een fiets kan afspuiten en simpelweg kan smeren.
Maar ik denk niet dat je dit van mij wil aannemen.

Ik probeer me nergens voor uit te geven en ken Kiwi zelfs persoonlijk niet moest je dat denken.
kiwi_x
Mountainbiker

Post by kiwi_x »

stel u voor zeg waar zou dat tot leiden kawa,kiwi ?

nee we zijn geen broers ook geen familie maar wel twee mensen die zich 100 % in zetten voor hun hobby.
mtbn
Mountainbiker

Post by mtbn »

mannkes julie zijn er hier wat van aan t maken .
3Euro voor nen toertocht das toch ni overdreven en de bevooradingen die zijn toch de laatste tijd dik in orde bijna altijd aqaruis of gatorade en een stukje fruit meeer moet da toch ni zijn zeker en op de laatse 5km nog een redbull ke voor nog dat extra beetje power :drunk: . tis nu wel zo dat we de afgelopen maanden in een overgangs periode zitten tussen de zomerkalender en de winterkalender maar dan nog
3.5 euro bij de grotere organisaties is ook ni overdreven en alles altijd 100% in orde da gaat nu eenmaal toch niet . Er is gewoon niet veel tijd is om nog extra koeken of drank gaan te halen meestal gaat dit om organisaties die voor t eerst een tt organsiren al doende leert men volgend jaar beter voor mij is mtb ken een hobby een uitlaatklep dan zo liggen muggeziftten :-?

Het wordt zelfs steeds moeilijker om nog ne tocht te organiseren zijn al plaatsen waar het niet meer mag of volgens een opgelgd traject

mijn meinig ivb met het wassen en smeren sluit zich aan bij kawa
tof idee maar als je met een fiets van om en beide -+2000euro fiets dan heb je niet graag dat ze met een hoge druk lans al het vet uit de rollagers van uw wielen en trapas spuiten kan er iets van krijgen als ge tem ni zelf moogt afspuiten.
Beter voor zorgen dat er een bewaakte fietsparking is veel belangrijker
is wel iets wat ik de laatse tijd al enkele keren gemist heb :-?
forza_inja
Mountainbiker

Post by forza_inja »

als ge u stoort aan de gebrekkige organisatie van een tt, blijf er dan weg en rijdt verder met uw koersfiets.

men bike kuisen duurt ongeveer 1,5u
woon werk verkeer alleen al 150 km per week

verder ga ik hier niet op in.

doei. 8)
meatball
Mountainbiker

Post by meatball »

ik rijd al 10 jaar toertochten en ik heb er nog niet veel gereden waar ik echt ontevreden over ben,maar muggenzifters heb je natuurlijk altijd #-o
geniet toch eens van het biken en vreet thuis koekjes zoveel je wil en als je als laatste wil vertrekken en met een slakkegangetje van 15 km per uur wil rondrijden ga dan een vaste route rijden :evil:
Guest

Post by Guest »

snel op je pikje getrapt blijkbaar ? Er stond snobke met een

Let aub een beetje op je taalgebruik.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

allé, er zal er hier weeral ene zijn die ne "censuur" op MTB'ers zal gaan hebben, en ie is dan nog uit mijn geboortedorp ;)

Nog ne keer : de TT's zijn er, met ieder hun specifieke inhoud, omkadering. Maak je keuze. Slechte keuze ? Volgende keer beter....Niet ? Allemaal slecht ? Maak zelf je toertochten.

Ik maak zelf m'n toerkes en TT's zijn een zeer geschikt hulpmiddel om de streek te leren kennen. Wat dat ook mag kosten. En zoals 'k met m'n voeding bezig ben (part of the job) zijn bevoorradingen voor mij een extra, niet meer en niet minder. Ik ben al blij als 'k vers water kan tanken ipv een winkel te moeten zoeken.
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Re:

Post by Rikske »

kawa wrote:
marcusaurelius wrote:snel op je pikje getrapt blijkbaar ? Er stond snobke met een smiley hoor, kiwi en kawa ? Used to be schizofrenic ? Not sure ...
Nu, het gros zal echt wel willen dat zijn fiets gepoetst wordt, jullie zijn echt niet de modale bikers, waarvoor je je probeert uit te geven.
Maar ik vermoed zo dat als je al die kilometers die ik al gedaan heb met zowel koersfiets als mountainbike, dat je onder je beidjes nog wel even zoet zult zijn om die vol te maken.
Laat ik me toch weer vangen #-o :-)

Wil ik een poll opstarten en vragen hoe lang de gemiddelde forummer met zijn fiets bezig is na een TT?? Ik denk dat je dan wel anders zal praten :wink:
Gebruik de zoekfunktie maar ne keer en zoek maar eens naar "onderhoud" , "poetsen" en je zal versteld staan hoe menig MTBer zijn fietske onderhoud. :wink:
Niemand zal het met je eens zijn dat je een fiets kan afspuiten en simpelweg kan smeren.
Maar ik denk niet dat je dit van mij wil aannemen.

Ik probeer me nergens voor uit te geven en ken Kiwi zelfs persoonlijk niet moest je dat denken.
Normaal wou ik deze topic gewoon negeren vanwege de negatieve toon die hier heerst. Maar als er dan plotseling iemand hier denkt te weten wat het gros van de bikers denkt over het onderhoud van hun fiets, en als dit dan nog eens kompleet fout blijkt te zijn, dan kan ik niet anders als kawa en kiwi bij te treden.

Iemand anders "half zen gat" mijn bike laten wassen en smeren terwijl ik aan den toog hang ? No way [-X .

Persoonlijk spendeer ik na een "modderachtige" rit tussen de 2 en 3 uur om mijn bike terug kraaknet te krijgen, en ik zou er helemaal geen vrede mee kunnen nemen dat iemand anders dit aan de lopende band zou doen.
Locked