MTB Wielen "Bontrager Camino

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
vtt-biker
Mountainbiker

MTB Wielen "Bontrager Camino

Post by vtt-biker »

ik wens een setje wielen aan te kopen waarop ik baanbanden kan leggen , wanneer ik niet ga mountainbiken dan hoef ik enkel maar andere wielen in mijn bike te steken om op de weg te rijden, ik ben op deze wielen te rechtgekomen : MTB Wielen "Bontrager Camino
Iemand ervaring met deze wielen, Deze wielen dienen enkel om tijdens de winter eens op de weg te rijden wanneer de wegen te vuil liggen om met de koersfiets te rijden, de vraagprijs is 60 euro.
The OM
Mountainbiker

Post by The OM »

Ik veronderstel dat die uit een Trek zullen komen en nu tweedehands verkocht worden?

Trek monteert die in ongeveer al zen mtb's onder de 1000 euro.

Welke naven en spaken zitten erin?

Persoonlijk moet ik zeggen dat ik niet te klagen heb over mijn 'oorspronkelijke' wielen, die zijn wel met WTB-velgskes. Ik vind die trouwens beter bollen dan men andere wielen (deore naaf - PRO velgen, dat is een dochteronderneming van shimano)

Zit er een cassette bij? dan doet ge der geen slechte zaak aan denk ik. want als ge die appart moet kopen is dat nogeens 25,- ongeveer.
Post Reply