[
is eigenlijk in elke meerdaagse het geval hoor. zowel in ironbike als tac heb ik het toch ook al gezien.[/quote]
toch niet. en maar goed ook, want je krijgt hoe dan ook wedstrijdvervalsing...is het niet vooraan, dan is het wel elders.
In Spanje lig je op elke meerdaagse UCI wedstrijd eruit als je stopt, of buiten tijd. dan mag je nog 1 ding doen en das inpakken.
in eerste plaats heet dat natuurlijke schifting, en de toepassing volgens de uci voorschrift is normaal wet. al nemen een aantal organisaties daarmee een loopje.
btw : in de Cock. trphy, als je iedereen moet gaan uitsluiten die normaal buitentijd zou aankomen, rijden er nog maar 5 uit op het einde.
en hier geldt meer de regel 'deelnemen' dan zuivere competite.
maar volgens uci norm moet hij naar huis.....
Crocodile Trophy 2006
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
marathonman
- Mountainbiker
Post by marathonman »
Weeral die veralgemening ivm doping. Je mag gerust zijn dat er in het mountainbiken minder doping zit dan algemeen aangenomen is. Er is weinig eer (zo goed als geen mediabelangstelling) en zeer weinig geld te verdienen.
Ik word hier zot van!!
Ik word hier zot van!!
- de jongste
- Mountainbiker
Post by de jongste »
De belgen doen het super. Maar als die mannen daar verkeerd rijden zou het daar dan zo slecht bepijld zijn? En aan die wedstijd wil ik ooit ook nog wel eens deelnemen. Maar eerst volgend jaar de cape epic rijden en hopen dat ik daar men teamgenoot kan volgen.
-
Sunn Xtreme
- Expert