Winterkledij

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

vorig jaar reed ik met een northwave windtex (wreed content van) en dit jaar zal het zijn met die van de steenbakkers...
We zullen zien welkeen de beste is.. :wink:
Diñolito
Mountainbiker

Post by Diñolito »

Vandaag een Gore Windstopper gekocht in AS Adventure. Promotie: € 110 (komt van 140). Nog niet echt getest, lijkt me nog veel te warm voor deze temperaturen (eenmaal ik effe op weg ben, volstaat een t-shirt nog).

http://brochures.asadventure.com/nl/ (doorbladeren naar p.8-9 v/d folder)
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

ka.dee wrote:De Mountainbike.be windtexvest kan je idd dragen met enkel en alleen een thermisch ondershirt. Vele mensen verbazen zich hier nog altijd over, maar dit is dus wel degelijk het geval.
trekker k wrote:Windstopper van GORE bike-wear, is voor mij de idiale windjacket.
Wat is het verschil eigenlijk tussen beide buiten de prijs? ik heb zo al eens eentje vastgehad van gore en dat zag er ook zeer goed uit maar 140 euro'tjes voor een student is een grooooot fortuin :-D
MilkSjeik
Mountainbiker

Post by MilkSjeik »

Ik heb nog niet met een GORE-vest gereden, maar ik dacht dat deze ook waterdicht waren. De windtex vest is ook wel wat waterdicht, maar ik weet niet of deze een echte stortbui ook aankan :)
Post Reply