Crossparcour Kesterheide open 4 business

Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
Ex-bow
Mountainbiker
Location: Norco Manifesto, Inspired Fourplay, Santa Cruz Chameleon

Post by Ex-bow »

MADRISTA666 wrote:http://www.gooiksemountainbikeclub.be/

hier zie je foto's van de kesterheide bij pareltocht foto's ( klimax ).

Ge hebt er nog andere wegen zene maar zo kan je al is zien hoe het eruit ziet.
Anders moet je de pareltocht komen doen in Gooik die paseren daar!!!

De aandachtige kijker heeft op die foto's ook een klungelaar herkend met een GT Zaskar een "demo" trial aan het geven in de tent.

2 keer raden wie dat is... :wink:
mtb arno
Pro

Post by mtb arno »

hehe, wie da we daar hebben. :wink:
Ex-bow
Mountainbiker
Location: Norco Manifesto, Inspired Fourplay, Santa Cruz Chameleon

Post by Ex-bow »

Die foto's van de 24h geven wel wat een somber beeld van het parcours, het was heel slecht weer dat weekend zoals jullie wel kunnen zien.
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

MADRISTA666 wrote:nu lukt het zie!!! die met die fox op?
Wat is dat voor kwaliteit enz... heb er eerlijk nog nooit van gehoord :oops: en hoe ben je daar dan opgekomen?
Heel toevallig : 'k zocht een site voor wat onderdelen te bestellen en toevallig gaf een franstalige collega me dat adres. Toen die radon's gezien en wat opgezocht, rondgehoord en gelezen en zodoende.....
rider des Flandres
Mountainbiker

Post by rider des Flandres »

Ik ga geregeld een paar jumps en runs doen op de Kesterheide (woon of 5 minuten). Dat is goed om de veringen af te stellen en fysiek te kweken want de runs zijn kort en de beklimmingen pittig :wink: . In de winter wel af te raden want het crossparcours is dan zeer modderig. Dan ga ik meestal op de singletrack in het bosje naast het parcours. Leuk als je in de omgeving woont maar persoonlijk zou mij er geen verre verplaatsing voor over hebben (dan maar onmiddellijk naar Namen) want tekort [-X
Post Reply