De forum quiz
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
De serie van woensdag is wellicht House M.D.
De acteur is Chi McBride
Ik ken hem van Boston Public, maar dat is geen politieserie.
Dus dat wordt verder zoeken.
Gevonden?: Killer Instinct
De acteur is Chi McBride
Volledig juist !Lichterveldenaere wrote:De serie van woensdag is wellicht House M.D.
De acteur is Chi McBride
En nu maar hopen dat je geen vraag als de vorige keer in zijne fichebak klaar zitten heeft ...
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Nog geen tijd gehad om zoiets voor te bereiden, dus iets eenvoudigers (al hoop ik toch dat het iets langer dan 5 minuten duurt voor er een antwoord volgt.)zanneis wrote: En nu maar hopen dat je geen vraag als de vorige keer in zijne fichebak klaar zitten heeft ...![]()
Wat hebben Indonesië, een Roeselaarse reus en een krop sla gemeen?
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Er zijn geen groene Roeselaarse reuzen , 't is iets moeilijker hoor.kiwi wrote:de kleur groen
de naam Batavia !Lichterveldenaere wrote:Nog geen tijd gehad om zoiets voor te bereiden, dus iets eenvoudigers (al hoop ik toch dat het iets langer dan 5 minuten duurt voor er een antwoord volgt.)zanneis wrote: En nu maar hopen dat je geen vraag als de vorige keer in zijne fichebak klaar zitten heeft ...![]()
Wat hebben Indonesië, een Roeselaarse reus en een krop sla gemeen?
Bativia is één van de reuzen, is ook een oude slasoort, en tot 1950 noemde Jakarta, de hoofdstad van Indonesië, Batavia.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Helemaal juist, 't is aan u.tarzan wrote: de naam Batavia !
Batavia is één van de reuzen, is ook een oude slasoort, en tot 1950 noemde Jakarta, de hoofdstad van Indonesië, Batavia.