Gezwollen oog bij hoge hartslag
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
Gezwollen oog bij hoge hartslag
Hi,
Ik ben een beginnende biker en steeds als mijn hartslag de 170 passeert ( steile bergop enz...) zwelt mijn rechter ooglid op ( klein zakje onder mijn oog ).
Dit verdwijnt enkele uren na de inspanning en doet geen pijn.
Beroepshalve heb ik elk jaar een bloedonderzoek en ECG en 4 jaar geleden heb ik een inspanningsproef gedaan en echo van het hart, alles was OK.
( specifieke testen licentie piloot )
Mijn huisarts zegt om mij er niet druk over te maken maar wat is jullie mening ?
Ik ben een beginnende biker en steeds als mijn hartslag de 170 passeert ( steile bergop enz...) zwelt mijn rechter ooglid op ( klein zakje onder mijn oog ).
Dit verdwijnt enkele uren na de inspanning en doet geen pijn.
Beroepshalve heb ik elk jaar een bloedonderzoek en ECG en 4 jaar geleden heb ik een inspanningsproef gedaan en echo van het hart, alles was OK.
( specifieke testen licentie piloot )
Mijn huisarts zegt om mij er niet druk over te maken maar wat is jullie mening ?
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
beter een oogarts raadplegen ipv een huisarts met dit probleem.
online 'raadpleging' gaat alleen nog veel meer twijfels brengen.
mogelijk een adertje dat vernauwd is..maar het.kan ook een heel andere oorzaak hebben.
dus een goede raad : OOGARTS raadplegen.
mogelijk een adertje dat vernauwd is..maar het.kan ook een heel andere oorzaak hebben.
-
Coppens1991
- Mountainbiker
Idd, 'k treed je bij. Herinner me ook wel zoiets, meestal veroorzaakt door een wondje aan de binnenkant van de oogleden...Sunn xtreme wrote:beter een oogarts raadplegen ipv een huisarts met dit probleem.