De sasbikers uit Humbeek organiseren op 12 nov hun 6de Parel Van Brabant
vertrek: sporthal Humbeek Nachtegalenlaan tussen 8 en 1Ou
afstanden: 18km: kids-gezins-beginnerstour met om
9u3O groepsstart onder begeleiding
voor de kids
3O km: voor de recreanten
47 km: voor de sportievelingen
67 km: de marathon
sasbikers voorzien volgende service: verzekering, 2
bevoorradingen op
de 67 km, douches
heren/dames,seingevers,
bike-wash(12 SLANGEN)
en apres-bike
meer info: www.sasbikers.be
12/11/2OO6 Humbeek-Grimbergen - 6de Parel Van Brabant
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Smallen Drash
- Mountainbiker
het parcours is uitgestippeld, heel wat nieuwe stukken in vergelijking met vorige jaren en in alle weersomstandigheden bereidbaar
bos-veldwegen en a asfalt 85-15%, wegens de 4 afstanden nergens file of aanschuiven en de jokes zullen er ook weer bij zijn
Op de 47 km een 25O hm en op de 67 (marathon) een kleine 5OOhm
tot in Humbeek-Grimbergen en nen deftige apres-bike

bos-veldwegen en a asfalt 85-15%, wegens de 4 afstanden nergens file of aanschuiven en de jokes zullen er ook weer bij zijn
Op de 47 km een 25O hm en op de 67 (marathon) een kleine 5OOhm
tot in Humbeek-Grimbergen en nen deftige apres-bike
Re: Kids toer
Absoluut!Nataxart wrote:Kunnen we kinderen mee met de kids toer terwijl de ouders afzonderlijk rijden op de langere parcours?
De kinderen kunnen de 18 km doen onder begeleiding terwijl jullie een andere toer voor jullie rekening nemen.
- gettah
- Mountainbiker
Laatste stand van zaken ivm het parcours
We zijn klaar met afpijlen, naar SASBikers gewoonte zult ge uwe weg zeker vinden.
Volg de borden vanaf de Ring of andere invalswegen.
Der zijn een paar stukken bij die hun naam alle eer aan doen, de hel van Grimbergen is HELL en ook enkele andere stukken zijn een zware knauw. Ik heb in het Prinsenbos nog een leuke singletrack van +- 2km afgespannen, weet mij aan de bevoorrading maar te zeggen wat ge ervan vond.
Banden met voldoende grip zijn zeker een must !!
Na de TT kunt ge u wassen in de spiksplinter nieuwe douches in de sporthal en uwen bike afspuiten in onze mega afspuitstand.
Misschien niet de meeste h.meters morgen, maar onze bezoekers zullen zeker geweten hebben dat ze bij ons komen rijden zijn, ge zult uwen trappist met borrelhapje achteraf zeker kunnen smaken.
Tot morgen bij de Sasbikers, ge zult het u niet beklagen !!
We zijn klaar met afpijlen, naar SASBikers gewoonte zult ge uwe weg zeker vinden.
Volg de borden vanaf de Ring of andere invalswegen.
Der zijn een paar stukken bij die hun naam alle eer aan doen, de hel van Grimbergen is HELL en ook enkele andere stukken zijn een zware knauw. Ik heb in het Prinsenbos nog een leuke singletrack van +- 2km afgespannen, weet mij aan de bevoorrading maar te zeggen wat ge ervan vond.
Banden met voldoende grip zijn zeker een must !!
Na de TT kunt ge u wassen in de spiksplinter nieuwe douches in de sporthal en uwen bike afspuiten in onze mega afspuitstand.
Misschien niet de meeste h.meters morgen, maar onze bezoekers zullen zeker geweten hebben dat ze bij ons komen rijden zijn, ge zult uwen trappist met borrelhapje achteraf zeker kunnen smaken.
Tot morgen bij de Sasbikers, ge zult het u niet beklagen !!
-
Lucky22
- Mountainbiker
- Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)
Domme,
Kom morgen (heu straks) me mijn madam ook voor de grote toer.
Zijn vandaag (rond 15u30 vertrokken) om ons op te warmen al den tocht van 30 km gedaan : 't zal plezant worden sebiet
.
't was eigenlijk goed te doen : ok een paar modderige stroken (bos van Humbeek) maar we zijn geen ene keer moeten afstappen (wel serieus geswalpt
)en het is nog maar de 2e toertocht van Marij : dus fun for everyone!
Bepijling was al top (slechts 1 keer getwijfeld aan de liermolen, da pijleke boven de plakaat valt ni zo goed op)
Ik hoop da we u morgen ni zien, want da betekent dat er iets stuk is
Kom morgen (heu straks) me mijn madam ook voor de grote toer.
Zijn vandaag (rond 15u30 vertrokken) om ons op te warmen al den tocht van 30 km gedaan : 't zal plezant worden sebiet
't was eigenlijk goed te doen : ok een paar modderige stroken (bos van Humbeek) maar we zijn geen ene keer moeten afstappen (wel serieus geswalpt
Bepijling was al top (slechts 1 keer getwijfeld aan de liermolen, da pijleke boven de plakaat valt ni zo goed op)
Ik hoop da we u morgen ni zien, want da betekent dat er iets stuk is
't was weer dik in orde zoals altijd
bij de sasbikers ,afpijling ,bevoorrading, veel spuiten ,en natuurlijk de mentos en de shampoo,deodorant ni vergeten.
Zo rieken we weer allemaal goed
doe zo voort en alvast tot in 2007 !
Binnenkort in de streek het volgende grote evenement 10 december Greenbikers Bornem ,bij Biker Murdock en zijn maats zet die ook maar in je kalender.
P.s. Je kunt de muddevils ook terugvinden op de grootste kerstmarkt in de streek op 9 december te Opdorp(buggenhout) ,met goedkope jenevers,pannekoeken,etc....
Zo rieken we weer allemaal goed
doe zo voort en alvast tot in 2007 !
Binnenkort in de streek het volgende grote evenement 10 december Greenbikers Bornem ,bij Biker Murdock en zijn maats zet die ook maar in je kalender.
P.s. Je kunt de muddevils ook terugvinden op de grootste kerstmarkt in de streek op 9 december te Opdorp(buggenhout) ,met goedkope jenevers,pannekoeken,etc....