31/10/06 Xtreme-Bikers Halloweennachttocht Zele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lin
Mountainbiker

Post by lin »

Is deze rit ook te doen door een beginnende moutainbiker. :-?
Ik woon in zele en zou deze eens graag doen. Kan ik deze in mijn eentje rijden of is het aan te raden om in gezelschap te rijden.

Lin
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

Pervélo zal ook met een delegatie aanwezig zijn
Let's have some fun
ps:Is er daar iemand van de AA om ons naar huis te doen,liefst met een busje-geef een seintje :-D :-D :-D
Xtreme-Biker
Mountainbiker

nachttocht

Post by Xtreme-Biker »

hey,

Het parkoer is voor iedereen heel goed te doen, zelf voor de beginnede biker geen probleem. Er is keuze tussen een korte afstand ( 20 km ) of een langere afstand (40 km) dus voor elk wat wils en zeker haalbaar.

En de moddigere strook van vorig jaar zit er (helaas) niet meer bij dit wanwege verandere van het parkoer ( wat zeker niet wil zeggen dat het minder is, in tegendeel ). Dus je zal moeten anders zal je het nooit geweten hebben.

Groeten Xtreme-biker
pikethebike jr
Mountainbiker

Post by pikethebike jr »

Ik kan dit jaar helaas niet meedoen wegens werkverplichtingen.
Vertrek naar het buitenland op 29/10 :evil:

Have fun!!

Pike
somy
Mountainbiker

Post by somy »

@ Lin t' is wel aan te raden om niet alleen te rijden, in het donker kan je al gemakkelijk eens vallen 8) . Trouwens gij noemt toevallig nie Van Heck
Xtreme-Biker
Mountainbiker

Nachttocht

Post by Xtreme-Biker »

Wees maar gerust op de nachttocht van de Xtreme-bikers zal je zeker en vast niet alleen rijden. Vorig jaar hadden we 700 dol enthousaiste rijders en hopelijk hebben we er dit jaar nog een pak meer. Dus vertel het door aan iedereen die het meemaken wil!!!
lin
Mountainbiker

Post by lin »

@ Somy, ben een smet.

als er nog beginners zijn, geef een seintje kunnen we samen rijden.
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

ik reed de 1e mee en vond datwel leuk maar echt ge verschiet soms zo erg da ge moet stoppen om uwen hartslag te laten zakken. Niet voor watjes dus !! Maar ja nen biker is zowiezo al geen watje !! Ik weet ni meer juist waar de 1e toch startte maar weet nog wel datde kleedkamers erg trietsig waren hopelijk nu groter en beter. Voor mijnGPS graag juiste adres!!!
Xtreme-Biker
Mountainbiker

hey

Post by Xtreme-Biker »

hey,

Om te antwoorden op de vraag over de douches. Het zijn dit jaar douches van de sporthal VHVD. Douches voorzowel vrouwen als mannen apart. Het adres van vertrek ik het volgende

Lange Akker
9240 Zele

Net naast de Colruyt, indien je optijd bent kan je daar ook nog parkeren als er nog plaats is.
Xtreme-Biker
Mountainbiker

parkoer

Post by Xtreme-Biker »

gisteren het parkoer van de nachttocht nogmaals weesten verkennen en het ligt er gewoon weg mega goed bij. Overal goed tot vrij goed berijdbaar. Het is echt een parkoer om u tegen te zeggen. Dus iedereen die niet geweest is heeft zeker en vast iets gemist want het word een pracht van een avond met normaal gezien ( als het weerbericht klopt ) een pracht van een weertje dus alleen naar zele
Post Reply