een goei filmpke, bijna constant singeltracks, had ni verwacht dat die streek zo super was om te biken!!! Mocht ik ooit is naar die omgeving trekken ga ik toch men bike meenemen zene
Mtb-Calpe --- Costa Blanca
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
echt wel
een goei filmpke, bijna constant singeltracks, had ni verwacht dat die streek zo super was om te biken!!! Mocht ik ooit is naar die omgeving trekken ga ik toch men bike meenemen zene
Joepie, morgen nog één dagske werken, en zaterdag is 't zover : een weekske naar de zonlion wrote:VIDEO van een toertocht uit de regio,zo heeft men een idee hoe het er hier aan toe gaat aan de Costa 's
De beelden zijn wel iets minder goed dan van de Fons hé.
http://jelmetcamexperience.blogspot.com ... l-xxl.html
Calpe & lion : here I come, zet mijn portie singletrackskes al maar gereed
Voor de thuisblijvers : 'k zal proberen van ewa schoon fotookes te maken
-
madrista666
- Mountainbiker
hallo
Wij gaan met een groepke van een 6-tal personen eind februari naar calpe. we namen normaal gezien de wegfiets maar ik ben nu toch zwaar aant twijfelen. mtb mee en dan slicks in de bagage meenemen gaat ook he.
zijn er in de week van 16 tot 23 februari 2007 tt of xc in de buurt van Calpe. ik heb geprobeerd te zoeken op die links met spaanse forums maar ik kan er niet aan uit...
Wij gaan met een groepke van een 6-tal personen eind februari naar calpe. we namen normaal gezien de wegfiets maar ik ben nu toch zwaar aant twijfelen. mtb mee en dan slicks in de bagage meenemen gaat ook he.
zijn er in de week van 16 tot 23 februari 2007 tt of xc in de buurt van Calpe. ik heb geprobeerd te zoeken op die links met spaanse forums maar ik kan er niet aan uit...
Overzicht van de Mtb tochten in de regio ,van 2006.houbenk wrote:hallo
Dus niet echt in de buurt.
Van zodra ik iets weet pas ik het wel aan op de site..
Met slicks in de bagage kan je de twee combineren hé
Waar in Calpe ??? verblijven jullie ?
2 FRBRERO
FECHA LUGAR PRUEBA DISTANCIA
5/02/2006 CUENCA BTT DE VALDEPINO A VALDECABRAS 47 KMS
10/02/2006 MORAIRA (ALICANTE) BTT MARCHA MOUNTANBIKE
12/02/2006 CUENCA BTT RUTA DE LA HEREDAD DE Sª ELENA 45 KMS
26/02/2006 VILLA DE AGUILAS (CUENCA) BTT MARCHA MOUNTANBIKE 48 KMS
26/02/2006 CACERES BTT III MARCHA RUTA DE LOS RIOS
26/02/2006 SEVILLA BTT RAID 100 KMS
26/02/2006 CUENCA BTT /(del cero del aneto a la loma escaleron 43 kms
26/02/2006 SEVILLA V MARATON BICIAVENTURA
26/02/2006 ONDA (CASTELLON BTT MOUNTANBIKE 40 KMS
27/02/2006 ALTEA (ALICANTE ) BTT DESCENSO
Espagne
Miljaarde kben van de zomer 3weken in Spanje (Benissa) geweest. Had ik eens vroeger op het forum rondgekeken had ik het wel geweten.
Nee in de plaats ga ik met een paar zotte spanjaarden Downhill rijden, zwaar tegen de kust gegaan met dan nog ne geleende (handmade) bike van ne rijke Britt (coole kadé zenne).
Ma ja volgende keer beter.
Mijn broer die woont ginder in La Fustera (Benissa) sinds 9jaar, als ik hopelijk zo snel mogelijk naar ginder kom wil ik wel een megaan met jullie. We gaan in maart wel bouwen (mss doet de familie wel reisje cadeau!) In die buurt zijn er prachtige afdalingen (in de buurt van een camping voor jongeren). Kortom het is daar zeker de moeite!
In ieder geval hou ik deze topic in de gaten.
ps Waar wonen jullie ongeveer?
Grtz
Nee in de plaats ga ik met een paar zotte spanjaarden Downhill rijden, zwaar tegen de kust gegaan met dan nog ne geleende (handmade) bike van ne rijke Britt (coole kadé zenne).
Ma ja volgende keer beter.
Mijn broer die woont ginder in La Fustera (Benissa) sinds 9jaar, als ik hopelijk zo snel mogelijk naar ginder kom wil ik wel een megaan met jullie. We gaan in maart wel bouwen (mss doet de familie wel reisje cadeau!) In die buurt zijn er prachtige afdalingen (in de buurt van een camping voor jongeren). Kortom het is daar zeker de moeite!
In ieder geval hou ik deze topic in de gaten.
ps Waar wonen jullie ongeveer?
Grtz
Boehoehoe, het weekske Spanje zit er al weer opThierry wrote:Voor de thuisblijvers : 'k zal proberen van ewa schoon fotookes te maken
Op zondag 26/11 zijn we een (gechronometreerde) toertocht gaan rijden in La Nucia :

Op dinsdag 28/11 stond een plaatselijk toerke op 't programma richting Olta, een rotsmassief (links op de foto) waarrond je je ferm kan amuseren :

En op donderdag 30/11 zijn we een kijkje gaan nemen langsheen de flanken van de Bernia, een Dolomieten-achtig bergmassief tussen Calpe en Benidorm :

Klik op de foto's, er zitten een paar extra foto-galerijen achter verscholen
Of voor wie liever de rechtstreekse link heeft :
http://members.chello.be/thierry.parduyns/Calpe/
Met dank aan lion (en zijn madam) voor de schitterende ontvangst en begeleiding tijdens de hele week, en ook nen dikke merci aan Rudi (en zijn madam) voor 't leuke gezelschap.