Fietsenmaker

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Coppens1991 wrote:
willemske wrote:Wa heeft hij uiteindelijk verkeerd gedaan?Hij had mss verkeerd verstaan.
Nene, ik had hem nog laten zien wat het probleem was hoor. En hij heeft het inderdaad een beetje beter afgesteld, maar nog altijd niet zo goed zoals een xt derrailleur zou moeten :P
Groeten
Maarja, die gast is ook al in zen 60er jaren, word mss demend en is zeker nog oldschool xD
Heb je je bike daar dan gekocht of wa ? Als hij nog geen derailleur kent , laat staan dat hij weet wat XT is !!!!!!!! [-X

Kzou zeggen , zoek u nen erkende dealer hoor .
Beste ermee !
Treg
Mountainbiker

Post by Treg »

Hubertje wrote:wiel rechttrekken, ders afstellen.. mijne doet da gratis..
.... euhm... laat mij raden... Bainkes? :wink:
meatball wrote:kussen en knuffelen die man want hij is zeldzaam :wink:
... goh ja, is een optie... maar persoonlijk heb ik het destijds steeds bij een welgemeende merci gehouden. :wink:
marcusaurelius
Mountainbiker

Post by marcusaurelius »

Jongens, wat een gezwam. Het pleit echt niet voor je intelligentie dat je een fietsenmaker ervan verdenkt, niet te weten wat een 'derailleur' is. Maar het zijn niet die met de grootste smoel, waar het meeste licht uit schijnt uiteraard ... Je mag al blij zijn dat die mens even naar je versnelling wou kijken van een fiets die je niet bij hem hebt gekocht. Bovendien representeert die vijf euro slechts zes minuutjes werktijd. You can't milk a cow with your hands in your pants ....
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Laat nog staan dat hij het woord "derailleur" niet verstaat. Maar de topicstarter vermeld ook dat hij het probleem aanwijst.

En als hij dan nog niet een derailleur kan afstellen, dan ben je het woord fietsenmaker niet waardig hoor.
Coppens1991
Mountainbiker

Post by Coppens1991 »

Ang wrote:Laat nog staan dat hij het woord "derailleur" niet verstaat. Maar de topicstarter vermeld ook dat hij het probleem aanwijst.

En als hij dan nog niet een derailleur kan afstellen, dan ben je het woord fietsenmaker niet waardig hoor.
Idd, ben nu bij een andere gegaan en die heeft hem deftig afgesteld
@Moonbike
Neen, heb me bike daar niet gekocht, heb hem tweedehands gekocht en ben er supertevreden over. :P
Guest

Post by Guest »

Hey marcusaurelius ,

Es wat minder opwinden en niet zo vaak op het ok knopke duwen. 1 keer posten is voldoende voor de meeste lezers. :lol: :lol: :lol:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

maurice wrote:Hey marcusaurelius ,

Es wat minder opwinden en niet zo vaak op het ok knopke duwen. 1 keer posten is voldoende voor de meeste lezers. :lol: :lol: :lol:

Volgens mij is hij niet echt gelukkig met zichzelf toch al 11 posts en geen een maal positief.
Kriup op je fiets je komt dan mesch wat minder gefrustreerd over! :wink:
The OM
Mountainbiker

Post by The OM »

Waarschijnlijk dateerd die kerel nog uit den tijd dat iedereen nog met singlespeeds rondreed, of hoogstens met zo ne Sturmey-archer 3 versnellingen naaf :-D

Maar bon.. derailleurs afstellen is toch wel een basisvaardigheid van ne goeie veloboer e...

Even commentaar op den onze ier, leverd schitterend werk, alleen heeft hij het overdonderend druk waardoor ge vaak tamelijk lang moet wachten (wordt wel wat vermindert in de prijs dus dat compenseert wel) verder heb ik niet te klagen over diene kerel.
Fietsen wassen voor zen plezier doet em wel nie :-D
marcusaurelius
Mountainbiker

Post by marcusaurelius »

Jongens, dat gezwam blijft hier maar duren. Ik blijf erbij, ik heb al heel wat fietsenmakers gekend in mijn leven, maar nog geen enkele die de benaming 'derailleur' niet zou kennen, dus eigenlijk geloof ik er gewoon geen snars van. Maar anderen zijn meestal maar zo slim als je zelf bent uiteraard ... Wat ik hier zie zijn massa's schrijffouten en dan is mijn vertrouwen in het geschrijf hier veel minder dan in gelijk welke fietsenmaker die ik in mijn leven al heb ontmoet. En het aantal berichtjes my dear, heeft niks te maken met frustratie of wat dan ook. Doe de moeite en kijk even naar de inhoud van de berichten. En spreek dan.
Guest

Post by Guest »

Wanneer ga je hier eens iets nuttigs toedragen aan het forum marcusaurelius? Tot nu toe heb ik je alleen nog maar zien zeiken over vanalles en nog wat en ik begin dat behoorlijk beu te worden.
Mijn vorige opmerking was nog ludiek bedoeld, maar als je zo doorgaat mieter ik je van het forum af.
Locked