voordelen/nadelen benen scheren

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
rafx3
Mountainbiker

Post by rafx3 »

gewoon doen
Ben Lee
Mountainbiker

Post by Ben Lee »

rafx3 wrote:gewoon doen
Bevalt het u niet ... bij mij is het nu een week geleden (eerste keer) en der staat weeral terug wa haar op ... 't groeit wel terug indien ge niet content zijt!

Niet tevreden --- haar terug!

Ben.
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

:lol: hehehe
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Wat zijn volgens jullie nu de beste middelen om je benen te ontharen ?

Dit lijkt me wel geschikt:
Image

Dit is volgens mij pijnlijker:
Image

Zijn er nog goede producten van andere merken ?
EL_NOPPES
Mountainbiker

Post by EL_NOPPES »

Stievie
Mountainbiker
Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...

Post by Stievie »

Gewoon de VEET (die roze doppen) die vrouwen gebruiken, da's den besten!!! Die voor mannen werkt niet echt goed, is flauw produkt naast hetgeen ik gebruik. Eén nadeel, het kost wa geld en je haartjes staan er na nen dag of 3 à 4 al terug, enfin :wink:
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

:bounce: Ik scheer ze om de 2 weken zelf , nooit geen problemen , geen uitslag , ik vind het gemakkelijk , ik zou net meer zonder kunnen !!!! =D>
Junior
Mountainbiker

Post by Junior »

Als huis, tuin en keuken amateur vind ik het persoonlijk niet nodig mijn benen te scheren.
Ik word niet gemasseerd, bij wondes krijg ik dat evengoed ontsmet, bij ernstigere wondes scheert de verpleging dat wel.
En mijn vriendin doet mij iets als ik morgen in bed lig met gladdere benen als haar :P

Het merendeel van de amateurs (niet competitieve) doet het gewoon om er als een echte uit te zien...

Mijn mening : Het echte is wat ge tussen en in uw benen zitten hebt, niet wat er op staat.

Grtz
Harige Harry.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

de epileerprodukten kosten behoorlijk wat geld in de supermarkten.
Veet creme staat gelijk aan scheren..na paar dagen weer een hoop stoppels. en $

als je alles bekijkt, dan kost het epileren in een schoonheidszaak/parfurmerie/bodyshop eigenlijk weinig. een 20 euro ongeveer, zitten de produkten en het werk in van hun. en het blijft wekenlang weg.

scheren, daar word je een aap van :-D
nadeel is, dat de haartjes gaan splitsen en na een tijdje in 2 a 3-voud terugkomen. en het irriteert vaak de huid.

het is interessant voor mensen die heel regelmatig met massage produkten in aanraking komen. als je dan haar op je benen hebt, dan gaan de haarwortels ontsteken. en dat is nogal pijnlijk.
idem voor degene die scheren..door de ge-irriteerde huid in te wrijven met massage produkten, loop je kans op infecties.
firemen
Mountainbiker

haren verwijderen

Post by firemen »

Hey misschien een rare vraag , maar welke apparaten gebruiken jullie voor de benen te ontharen , scheren of met een machientje en zijn er speciale apparaatjes voor mannen.

grtz
Post Reply