op zoek naar een opstartende mountainbike club?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- backfire3001
- Mountainbiker
Post by backfire3001 »
Ikke. Viel wel mee qua parcours, nauwelijks hellingen. Maar mijne fysiek was nie mee...
Rillaar staat ook op mijn agenda.
Rillaar staat ook op mijn agenda.
Zondag niet op tijd uit m'n bed geraakt en dan gaan stemmen. Ben dan wat op de weg gaan rijden en stuk van de nieuwe Bloso route in Holsbeek gedaan. Deze route is zeker de moeite waard (althans de groene).
Weet nog niet of ik zondag in Rillaar zal geraken maar als jullie laten weten hoe laat jullie vertrekken zal ik wel bevestigen als ik kom.
Weet nog niet of ik zondag in Rillaar zal geraken maar als jullie laten weten hoe laat jullie vertrekken zal ik wel bevestigen als ik kom.
- zoldersebikeric
- Mountainbiker
Re: club voor beginnners?
Post by zoldersebikeric »
Hallo,
Het zijn precies allemaam prille dertigers die aan het MTB-en zijn. Ben namelijk ook ne dertiger en sinds 2 maanden gestopt met roken, maar ben wel al een 4-tal jaren aan het mtb-en. Ben net in Tielt-Winge komen wonen en ben nu ook op zoek naar een clubje of denk er zelf aan om eentje op te starten. Heb al enige geïntresseerde sponsers. Indien je nog geen club hebt misschien er eens over denken om er zelf eentje op te starten.
Eric
The sky is the limit
Het zijn precies allemaam prille dertigers die aan het MTB-en zijn. Ben namelijk ook ne dertiger en sinds 2 maanden gestopt met roken, maar ben wel al een 4-tal jaren aan het mtb-en. Ben net in Tielt-Winge komen wonen en ben nu ook op zoek naar een clubje of denk er zelf aan om eentje op te starten. Heb al enige geïntresseerde sponsers. Indien je nog geen club hebt misschien er eens over denken om er zelf eentje op te starten.
Eric
The sky is the limit
backfire3001 wrote:Ik vermoed dat de meeste clubs zo begonnen zijn, zeker? Maar wat mij betreft zoek ik echt een club voor beginners. Nickske, uw profiel is bijna identiek aan het mijne (33, ex-paffer, veel te veel werken) maar je zit wel heel ver weg.
Ik probeer me te concentreren op de TT's van Vlaams-Brabant en als ik de keuze heb, de streek rond Aarschot - Hageland.
Als er nog mensen zijn die de snelle mannen (nog) niet kunnen volgen en het beu zijn alleen te achtervolgen, dan kunnen we misschien voor de eerstkomende TT's eens afspreken. (Kessel-Lo, Langdorp, Tremelo, ...).
cheers
- zoldersebikeric
- Mountainbiker
Re: op zoek naar een opstartende mountainbike club?
[
Hallo
Ik ben net in Tielt-winge komen wonen en ben nu opzoek naar een MTB club in de buurt, Ben ook altijd te vinden om af te spreken met mensen uit de buurt om een toertocht te gaan rijden
Eric
The sky is the limit
quote="jeespee"]Hallo,
Ik ben op zoek naar een opstartende mountainbike club of een club die leden aanvaardt die eigenlijk beginnende mountainbikers zijn?
Wie kan me helpen?
Liefst regio Vlaams-Brabant of Oost-Vlaanderen?
Alvast bedankt.
Greetz
jeespee[/quote]
Hallo
Ik ben net in Tielt-winge komen wonen en ben nu opzoek naar een MTB club in de buurt, Ben ook altijd te vinden om af te spreken met mensen uit de buurt om een toertocht te gaan rijden
Eric
The sky is the limit
quote="jeespee"]Hallo,
Ik ben op zoek naar een opstartende mountainbike club of een club die leden aanvaardt die eigenlijk beginnende mountainbikers zijn?
Wie kan me helpen?
Liefst regio Vlaams-Brabant of Oost-Vlaanderen?
Alvast bedankt.
Greetz
jeespee[/quote]
- zoldersebikeric
- Mountainbiker
hallo
Ben net in Tielt-winge komen wonen en ben nu op zoek naar een nieuwe mtb club, of wil er graag eentje helpen oprichten, ken wel wat personen voor sponsering
eric
the sky is the limit
Ben net in Tielt-winge komen wonen en ben nu op zoek naar een nieuwe mtb club, of wil er graag eentje helpen oprichten, ken wel wat personen voor sponsering
eric
the sky is the limit