Winterbanden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Heb hier al veel bijgeleerd maar de topic dwaalt stilletjesaan af...
Ik zoek geen modderband maar een goede winterband met all-round voordelen en die ook modder niet schuwt. Rij zoals gezegd veel veld/bosritten en occasioneel eens in de ardennen. Had deze zomer Schwalbe Racing Ralph's aangeschaft, super band, maar die zullen deze winter niet echt in hun ellement zijn denk ik.
Als je 'm hier voor in Belgie gebruikt zit je meer met modder dan met sneeuwKing Kurt wrote:Heb hier al veel bijgeleerd maar de topic dwaalt stilletjesaan af...Ik zoek geen modderband maar een goede winterband met all-round voordelen en die ook modder niet schuwt. Rij zoals gezegd veel veld/bosritten en occasioneel eens in de ardennen. Had deze zomer Schwalbe Racing Ralph's aangeschaft, super band, maar die zullen deze winter niet echt in hun ellement zijn denk ik.
- Lefty gerre
- Mountainbiker
Voor modder ga ik voor de Schwalbe Jimmy, ik heb die Noby ook geprobeerd en vond hem teleurstellend. De Jimmy is gewoon veel beter. De beste band vond ik (en nu nog altijd) de hutchinson Aligator, daar kon je gewoon overal mee rijden. Moesten ze deze terug beginnen maken koop ik hem onmiddelijk. De slechtste band was zo'n groene michelin (weet het type niet meer, maar die stond in de catalogus als modderband) daar heb ik 1 maand mee gereden en heb hem er terug afgesmeten.
idd, ben net gaan kijken want die hangt hier nog in de garage. Maar die is't.
Voor mij is het simpel na die band, ik koop geen michelin meer.
Volgende week ga ik eens achter een Nokian NBX gaan, ik heb hier al veel goeds over gehoord. Eens proberen kan geen kwaad hé
Vandaag nog een tocht gedaan met de Maxis Cross-mark, da's een goeie band, hoewel hij toch wel tekort komt als het echt modderig komt.
Voor mij is het simpel na die band, ik koop geen michelin meer.
Volgende week ga ik eens achter een Nokian NBX gaan, ik heb hier al veel goeds over gehoord. Eens proberen kan geen kwaad hé
Vandaag nog een tocht gedaan met de Maxis Cross-mark, da's een goeie band, hoewel hij toch wel tekort komt als het echt modderig komt.
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Headshot, als het een paar dagen na mekaar goed gevroren heeft en er ligt geen sneeuw dan heb je inderdaad niet veel profiel nodig.
Ijs kan wel een spelbreker zijn.
Ijs kan wel een spelbreker zijn.