Reserveer je XTR Bike op een toertocht naar keuze...
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- ghost rider
- Mountainbiker
Post by ghost rider »
vanmorgen op de koga miyata gereden in zoersel :-D da was een ferm machien ze (en wss ook nie goedkoop).
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ik had de specialized voor lovendegem, maar heb die geannuleerd... ik ga er nie geraken...
heb ondertussen via mail wel de Cannondale aangevraagd voor 6 januari in Zottegem en daar ook bevestiging voor gekregen...
De specialized voor lovendegem is dus weer vrij mensen!
heb ondertussen via mail wel de Cannondale aangevraagd voor 6 januari in Zottegem en daar ook bevestiging voor gekregen...
De specialized voor lovendegem is dus weer vrij mensen!
- giadeca
- Mountainbiker
- Location: GIAnt en een héél goedkoop DECAthloneke en nen Radon QLT Team
Geduld wordt niet altijd beloond
Begin vorige week ingeschreven voor de American Eagle te Erwetegem maar tot op vandaag geen bevestiging gekregen.
Ik ben dan maar zo frank geweest
om vandaag opnieuw in te schrijven voor de American Eagle maar nu te Baasrode en bingo binnen het uur de bevestiging in mijn mailbox

Begin vorige week ingeschreven voor de American Eagle te Erwetegem maar tot op vandaag geen bevestiging gekregen.
Ik ben dan maar zo frank geweest
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
De Granville voor Brunehaut La Pierre op 1 november, staat op mijne naam. Dat wordt een dolle woensdagmorgen.
- casper
- Mountainbiker
Dat feestje gaat niet door en dan in een tweede poging de American Eagle Durango in Moerkerke gerserveerd en lap : we hebben hem !!!casper wrote:Dit gaat hier een interessant topic worden.
Mochten al de forum-bikers die een ritje met zo'n bike gedaan hebben hun bevindingen/reacties hier ook nalaten, dan kunnen de mods misschien alles bundelen en aan shimano bezorgen ??????
PS : ik heb voor mezelf de Cannodale Taurine gereserveerd op 1/11 in Hollain-Brunehauthopelijk lukt het
![]()
Groeten,
Casper
Tot in Moerkerke met de Durango !!
Groeten,
Casper