Fietsenmaker

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Coppens1991
Mountainbiker

Fietsenmaker

Post by Coppens1991 »

Heb vandaag me fiets binnengedaan bij de fietsenmaker om de voorderrailleur te laten afstellen omdat em soms bleef hangen en het me zelf niet lukte om dit te fixen :P
Toenk daar aankwam legde ik het probleem uit (hij kende het woord derrailleur niet :-? ) en toen zei hij van "Ja, ik zal zien wat ik er aan kan doen". Dit kan toch geen goede fietsenmaker zijn he? Er is er nog een andere maar die is heel wat verder gelegen, zou ik toch beter int vervolg die verre fietsenmaker nemen?
Groeten
Is zien wa em er van bakt :P
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

hahah...kende hij dat woord niet??? das pas een goei mop. :P
misschien een nederlander?? maar dan nog...
in nederland is het achterste versnellingsapparaat (ppffff :-D )

ik hoop dat hij weet hoe het af te stellen... misschien denkt hij wel dat je je stuurpen bedoelt :lol:
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Al een geluk dat hij wist wat een fiets was.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Ge zijt toch zeker dat ge hem naar de fietsemaker gebracht hebt??? #-o :lol: :lol:
Coppens1991
Mountainbiker

Post by Coppens1991 »

Ja,
het is em dus nie gelukt om af te stellen(toch nie tegoei), maar toch hebk 5€ moete betalen :evil: :evil:
Laatste keer dak daar ga :-) Morge eens naar een andere, is zien wa die der van bakt :P :P
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Wa heeft hij uiteindelijk verkeerd gedaan?Hij had mss verkeerd verstaan.
Coppens1991
Mountainbiker

Post by Coppens1991 »

willemske wrote:Wa heeft hij uiteindelijk verkeerd gedaan?Hij had mss verkeerd verstaan.
Nene, ik had hem nog laten zien wat het probleem was hoor. En hij heeft het inderdaad een beetje beter afgesteld, maar nog altijd niet zo goed zoals een xt derrailleur zou moeten :P
Groeten
Maarja, die gast is ook al in zen 60er jaren, word mss demend en is zeker nog oldschool xD
scott racer
Mountainbiker

Post by scott racer »

#-o als je weet dat hij er niks van kan waarom laat je dan je bike daar achter ??,

:^o
Coppens1991
Mountainbiker

Post by Coppens1991 »

scott racer wrote:#-o als je weet dat hij er niks van kan waarom laat je dan je bike daar achter ??,

:^o
Wist et nog niet, maar toen hij niet wist wat derrailleur betekende hadk al men vermoedens xD
meatball
Mountainbiker

Post by meatball »

nog een geluk dat zijn prijzen ook nog van jaren terug zijn #-o want voor 5 euro doen ze niet veel meer tegenwoordig
Locked