Ah oké dan!!!WiLL3Ms wrote:neen da word tr omgezet naar analoog !
Drop in TV Nieuw-Zeeland
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
madrista666
- Mountainbiker
- morphan
- Mountainbiker
extreme channel
Bij Digitale Belgacom TV zit dit gewoon in het standaard pakket
Geregeld is hier vanalles te zien over mountainbiken, gisteren nog een uitzending over de Cape Epic.... Knap!!
Geregeld is hier vanalles te zien over mountainbiken, gisteren nog een uitzending over de Cape Epic.... Knap!!
Cape epic zit ook op Telenet Dig TV .
Die Drop in vind ik echt wel leuk. Wat die mannen doen... ja man.
Eigenlijk vind ik extreme channel echt wel tof. Eindelijk eens een zender die aandacht besteeds aan MTB.
Een tijdje geleden hebben ze ook eenaantal afleveringen uitgezonden van de tranrockies. Deze waren ook heel leuk.
Die Drop in vind ik echt wel leuk. Wat die mannen doen... ja man.
Eigenlijk vind ik extreme channel echt wel tof. Eindelijk eens een zender die aandacht besteeds aan MTB.
Een tijdje geleden hebben ze ook eenaantal afleveringen uitgezonden van de tranrockies. Deze waren ook heel leuk.
Euh, je hebt een punt, maar dat doet er in niet toe.WiLL3Ms wrote:neen da word tr omgezet naar analoog !
Ik ben beroepshalve alle dagen bezig met transmissie en modulaties.
Ik mag dus wel zeggen dat ik weet waarover ik praat.
Ja maakt het TV signaal digitaal en verzendt dit via QAM modulatie over een analoog netwerk. Omdat je het signaal digitaal hebt gemaakt, ga je juist de nadelen die een analoog netwerk veroorzaakt weg werken aan de ontvangstzijde.
Je ziet wel degelijk een groot verschil tussen analoog en digitaal. Dit is een beetje in mensentaal wat er gebeurd.
Voor de mensen die echt het verschil willen weten tussen analoog en digitaal, wel ik zou zeggen zoek eens in google want ik wil hier geen ganse discussie op gang brengen. Daarvoor zijn andere meer gepaste forums.