ik heb de organisatie even gecontacteerd en ze hebben me vorig weekend gebeld, ze gingen deze week het parcours uitstippelen, enthousiaste kerel die idd in Belgie nog gekoerst heeft.
Ik zoek dus nog een bikepartner die meewil! Inschrijvingen vanaf 20 oktober waarschijnlijk.
hou mij in ieder geval op de hoogte wanneer je kan inschrijven é, ik zie dit 100% zeker zitten om naar ginder af te zakken. Niet om wedstrijdje te rijden, maar gewoon de kick van het te ervaren en uit te rijden.
Dat van die DVD was ik al rats vergeten
Hopelijk is het parcour even goed. Voor mij mocht dat gerust hetzelfde blijven. Als ze de bagage deze keer maar bij de slaapplaats afzetten is het al lang goed voor mij .
En voor diegenen die een partner zoeken. Misschien even aanhalen in welke laaftijdsklasse je zoekt en wat je verwachtingen zijn (fun, competitiebeest,....) want je moet wel bij elkaar zien te blijven.
Ik ben vooral nieuwsgierig of ze hun inschrijvingsprijs kunnen of willen handhaven.
Ik dacht dat de prijzen ongeveer t zelfde zouden blijven (kerel sprak van 250 euro voor het luxepak of zoiets)
Tja ik zoek iemand die ook wel wil doorrijden, ni voor te winnen maar voor een goede persoonlijke prestatie met het nodige plezier, ik wil toch ook kunnen genieten van de omgeving (een beetje)
Dus met andere woorden iemand met een zeer goede conditie (goed doorrijden en nog van de omgeving genieten gaan bij mij meestal niet samen ).
250 euro, dat is toch al een verhoging van 25% op één jaar tijd hoor.
Dit jaar getwijfeld tussen de Vikingtour www.vikingtour.no en dat in Polen, het is de Vikingtour geworden (met de koersfiets). Ook een heel leuke ervaring maar volgend jaar zou het wel eens Polen kunnen worden. Zeker na het zien van de foto's
Ik beslis waarschijnlijk ergens half november als ik mijn verlofkalender krijg.
Voor ons vallen die prijzen nog mee als je ze vergelijkt met de gangbare prijzen hier maar voor de lokale renners toch weer een extra aderlating.
En wat heeft Mechelen eigenlijk met Polen? Dit jaar kwam bijna iedere deelnemende Belg uit die regio (buiten een paar verloren gelopen Limburgers maar die dachten dat ze thuis waren toen ze die kleine boerderijtjes in de bossen zagen ) en jij bent ook al van die regio.