Wimbeest wrote:danku dat koestert al wat hoop.
Het enige probleempje is dat de fiets via internet is gekocht bij izibike.nl
Fietsenhandelaar ligt dus in arnhem... zo een 140km van thuis. En de foto die ik hier heb getoond is inderdaad wazig, maar kon er tot nu toe nog geen betere trekken.
Izibike wou eerst betere fotos om aan Cube voor te leggen. Maar t'is moeilijk daar fotos van te trekken als de zilvere logos reflecteren, waardoor de schade niet zichtbaar is... Misschien nog eens proberen dit weekend (zit nu op kot in antwerpen)
Wat denk je dat beste is? Stel ik stuur fotos op en dit valt onder garantie.... zelf parts afhalen en ter plekke frame ruilen? (kan je m.a.w. eisen om geen twee keer heen en weer te moeten rijden... want dat is ook dure grap aan brandstof.)
WALLIE heb je daarna nog problemen gehad met de lak? Denk je dat dit dan productiefoutje is? (of slechte kwaliteit Cube int algemeen?)
Cube Reaction logo's niet slijtvast?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Wallie
- Mountainbiker
Ik heb daarna geen problemen meer gehad. Lak en/of- logoproblemen kunnen bij elk merk voorkomen. Denken we bijvoorbeeld maar aan de s-works modellen van Specialized waarbij het logo het ook liet afweten.
- 2 fast 2 follow
- Mountainbiker
Post by 2 fast 2 follow »
Hallo,
Ik heb mijn Cube reaction van rond mei en ik heb hetzelfde probleem. Op de bovenbuis is het logo van RACE aan het afschilferen (Alé zo ziet het naar uit) Maar denk niet dat dit onder garantie valt. Ik ga dit ook eens aankaarten bij mijn verkoper je weet nooit é.
Greetz
Ik heb mijn Cube reaction van rond mei en ik heb hetzelfde probleem. Op de bovenbuis is het logo van RACE aan het afschilferen (Alé zo ziet het naar uit) Maar denk niet dat dit onder garantie valt. Ik ga dit ook eens aankaarten bij mijn verkoper je weet nooit é.
Greetz