Ben ook daar gaan kopen ( trek 6500) en aan het afwegen of ik in die club ga. Misschien zien we mekaar daar dan wel eens.BartjeV wrote:Sorry , ik ga mee met mijne fietswinkel ('t is te zeggen , de winkel waar ik de mijne gekocht heb , nie mijne winkel) ! Hebben ook een club , ga me daar lid maken ! Is bij Megabikes Xaveer , Bekkevoort ! Als er nog zijn die zin hebben om daar lid te worden , laar maar weten ! Vertrekken rond 8h aan de winkel !
op zoek naar een opstartende mountainbike club?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Nazgul
- Mountainbiker
- Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
-
Guest
ook op zoek naar collega bikers rond LEUVEN - TIENEN
Post by Guest »
Ik ben al enige tijd op zoek naar een toffe groep mensen die nog niet al te veel ervaring hebben met MTB.
Ik ben 39 en was ook ne paffer tot 3 jaar geleden, =D>
Ook was ik al van plan om een eigen club op te richten, de naam had ik al in gedachten: MTB "de vettige suppapkes"
Nu zondag kan ik niet naar Langdorp, maar graag op 8 okt naar Tremelo.
Laat iets weten, ik kan 2 fietsen vervoeren.
Pascal.
Ik ben 39 en was ook ne paffer tot 3 jaar geleden, =D>
Ook was ik al van plan om een eigen club op te richten, de naam had ik al in gedachten: MTB "de vettige suppapkes"
Nu zondag kan ik niet naar Langdorp, maar graag op 8 okt naar Tremelo.
Laat iets weten, ik kan 2 fietsen vervoeren.
Pascal.
- backfire3001
- Mountainbiker
"debriefing" Langdorp
Post by backfire3001 »
Aanwezig: Ragge, Itsme, Backfire
Afstand: aan de splitsing 25/42 waren we al 19 km onderweg, de moral zat goed, dus kozen we voor de lange afstand...1km verder hadden we daar al spijt van: de ene kuitenbijter na de andere.
Maar het liep uiteindelijk nog lekker, dankzij een prachtig parcours. (en in het geval van Backfire en Itsme enkele keren een kortere weg genomen...
We zijn in gescheiden formatie aangekomen (Ragge's is zijn broer tegengekomen en dat gaf blijkbaar véél energie - Itsme reed enkel nog op karakter en Backfire is er ergens tussenin geëindigd.
De volgende afspraak is Tremelo. Wie goesting heeft: laat een bericht achter en/of stuur je gegevens via PB, zodat we iets kunnen afspreken. Vergeet niet dat je eerst nog een rood bolleke moet gaan zetten.
Cheers
Afstand: aan de splitsing 25/42 waren we al 19 km onderweg, de moral zat goed, dus kozen we voor de lange afstand...1km verder hadden we daar al spijt van: de ene kuitenbijter na de andere.
Maar het liep uiteindelijk nog lekker, dankzij een prachtig parcours. (en in het geval van Backfire en Itsme enkele keren een kortere weg genomen...
We zijn in gescheiden formatie aangekomen (Ragge's is zijn broer tegengekomen en dat gaf blijkbaar véél energie - Itsme reed enkel nog op karakter en Backfire is er ergens tussenin geëindigd.
De volgende afspraak is Tremelo. Wie goesting heeft: laat een bericht achter en/of stuur je gegevens via PB, zodat we iets kunnen afspreken. Vergeet niet dat je eerst nog een rood bolleke moet gaan zetten.
Cheers
Tremelo zal spijtig genoeg nie lukken, kmoet gaan zitten 
Maar wolfsdonk was heel plezant, ook al was het zwaar afzien (voor mij dan toch) en ziet gans mijn bil blauw van op mijne smikkel te vallen....
Voor herhaling vatbaar! En volgende keer hopelijk met wat meer volk!
(En dan probeer ik backfire nie tzoveel op te houden ook nie
)
Maar wolfsdonk was heel plezant, ook al was het zwaar afzien (voor mij dan toch) en ziet gans mijn bil blauw van op mijne smikkel te vallen....
Voor herhaling vatbaar! En volgende keer hopelijk met wat meer volk!
(En dan probeer ik backfire nie tzoveel op te houden ook nie
- backfire3001
- Mountainbiker
Post by backfire3001 »
och, ik dacht eerst 'samen uit, samen thuis', maar dan dacht ik 'foert, den boom in'.
Ik moest op tijd thuis zijn, dus ben ik maar doorgereden. Het ging de laatste 10 km verrassend vlot, heb zelfs nog een paar mensen ingehaald die me daarvoor nog waren voorbijgegaan.
Ik moest op tijd thuis zijn, dus ben ik maar doorgereden. Het ging de laatste 10 km verrassend vlot, heb zelfs nog een paar mensen ingehaald die me daarvoor nog waren voorbijgegaan.
Indien jullie op zoek zijn naar een beginnende club dan is Team Kjeis Oat iets voor jullie.
We hebben de club begin van dit jaar opgericht met mensen uit Hulshot, Aarschot, Langdorp, Heultje, Holsbeek, etc...
Wij rijden elk weekend een TT en inde week proberen we wat bij te trainen.
Onze bedoeling is om fun te maken en achteraf een goei pint te drinken na een goei prestatie...
We hebben de club begin van dit jaar opgericht met mensen uit Hulshot, Aarschot, Langdorp, Heultje, Holsbeek, etc...
Wij rijden elk weekend een TT en inde week proberen we wat bij te trainen.
Onze bedoeling is om fun te maken en achteraf een goei pint te drinken na een goei prestatie...
Hi Backfire en Itsme,
TT in Langdorp was kwestie parcours en organisatie zeker één van de betere van het seizoen.
Op de bergjes net na de splitsing wel even diep moeten gaan maar er daarna weer doorgekomen en stuk met m'n broer meegereden.
Zal me volgende keer wel in het wiel zetten zodat we de toer samen kunnen uitrijden. Laat maar weten hoe laat jullie vertrekken in Tremelo. Zal dan zien of het lukt want moet ook nog bollekes gaan kleuren zondag. Maar moet gelukkig niet gaan zitten.
TT in Langdorp was kwestie parcours en organisatie zeker één van de betere van het seizoen.
Op de bergjes net na de splitsing wel even diep moeten gaan maar er daarna weer doorgekomen en stuk met m'n broer meegereden.
Zal me volgende keer wel in het wiel zetten zodat we de toer samen kunnen uitrijden. Laat maar weten hoe laat jullie vertrekken in Tremelo. Zal dan zien of het lukt want moet ook nog bollekes gaan kleuren zondag. Maar moet gelukkig niet gaan zitten.
- backfire3001
- Mountainbiker
Kjeis Oat
Post by backfire3001 »
Stimpies,
Doen jullie Tremelo? Misschien kunnen we samen rijden met ons pril groepje?
Hebben jullie een website?
Doen jullie Tremelo? Misschien kunnen we samen rijden met ons pril groepje?
Hebben jullie een website?