Hoe zijn jullie begonnen met Mountainbike????
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Klippel San
- Mountainbiker
Post by Klippel San »
Ik reed mijn eerste seizoen op de weg met enkele maats, toen het MTB seizoen begon eind september en ik zonder MTB moest afscheid moest nemen. Die mannen maar zagen, allee lang heeft da nie geduurd. 'k Heb me mijn Viperke gekocht en we waren vertrokken zodat ik nu mijn 2 de seizoen in de moor gaan vliegen, en ik zien het echt zitten zelle.
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Vroeger in den hof veel met crossfiets gereden. Tot grote ergernis van mijn vader die rond mijn springbergen moest rijden bij het maaien van het gras.
Na mijn plechtige communie eerste mtb gekocht van een bedrijf dat failliet ging. Was toen 6000 frank. Kheb diejn bike nu nog altij maar kan et merk nie onthouden
Kheb daar een paar keer mee gaan mtben maar kreeg last in de rug. Gestopt met mtben en op de weg beginnen rijden. Met diejn bike heb ik de eerste keer de feryn pijl meegedaan, samen met 2 maten de 106km.
Later heeft ons mama van nen oude meneer die ne mtb gewonnen had met een kienwedstrijd geloofk, nen mtb gekocht maar die reed daar eigenlijk niet mee dus heb ik dien overgenomen. Da was echt een goei bikeske. Tot ik zijn stuurpen krom heb gesprongen tijdens een rit op het crossparcour van de Keiheuvel
Had ik echt veel spijt van. Daar wij van reparaties en onderhoud aan fietsen niet al te veel kenden hebben we die maar weg gedaan ipv hem te laten maken.
Wat later, in 2000 ongeveer, heeft mijn vader samen met mijn nonkel een trek 4400 gekocht met als doel om samen regelmatig te gaan fietsen/mountainbiken.
Dat hebben ze 2 jaar volgehouden ofzo en toen hadde ze geen tijd en goesting meer.
Omdat diejn bike daar toch maar stond voor niks ben ik daar mee beginnen rijden op de weg met als doel weer de 106km Feryn pijl samen met dezelfde maten als een paar jaar eerder. Dat was in juni 2004. De Feryn pijl viel goed mee maar daarna hebbek diejn mtb bijna niet meer aangeraakt tot mei van dit jaar.
Toen de folder van Feryn in de bus viel kreeg ik het idee om voor de verandering is de mtb-tocht mee te doen. Ben daarvoor beginnen trainen met succes. Het ging daar zo goed dat ik op de splitsing besloten heb om de 80km te doen ipv de 50. Sindsdien ben ik meer en meer beginnen mountainbiken.
Omdat alleen mtben niet zo plezant is ben ik op zoek gegaan naar mensen die mee willen gaan biken maar dat leverde niet veel op en zo ben ik hier terecht gekomen. Sinds mei dit jaar heb ik al over de 1100km op den teller gezet en hoop daar dit jaar en de komende jaren nog veeel bij te doen
And that's how it went!
Grtz
Na mijn plechtige communie eerste mtb gekocht van een bedrijf dat failliet ging. Was toen 6000 frank. Kheb diejn bike nu nog altij maar kan et merk nie onthouden
Kheb daar een paar keer mee gaan mtben maar kreeg last in de rug. Gestopt met mtben en op de weg beginnen rijden. Met diejn bike heb ik de eerste keer de feryn pijl meegedaan, samen met 2 maten de 106km.
Later heeft ons mama van nen oude meneer die ne mtb gewonnen had met een kienwedstrijd geloofk, nen mtb gekocht maar die reed daar eigenlijk niet mee dus heb ik dien overgenomen. Da was echt een goei bikeske. Tot ik zijn stuurpen krom heb gesprongen tijdens een rit op het crossparcour van de Keiheuvel
Wat later, in 2000 ongeveer, heeft mijn vader samen met mijn nonkel een trek 4400 gekocht met als doel om samen regelmatig te gaan fietsen/mountainbiken.
Dat hebben ze 2 jaar volgehouden ofzo en toen hadde ze geen tijd en goesting meer.
Omdat diejn bike daar toch maar stond voor niks ben ik daar mee beginnen rijden op de weg met als doel weer de 106km Feryn pijl samen met dezelfde maten als een paar jaar eerder. Dat was in juni 2004. De Feryn pijl viel goed mee maar daarna hebbek diejn mtb bijna niet meer aangeraakt tot mei van dit jaar.
Toen de folder van Feryn in de bus viel kreeg ik het idee om voor de verandering is de mtb-tocht mee te doen. Ben daarvoor beginnen trainen met succes. Het ging daar zo goed dat ik op de splitsing besloten heb om de 80km te doen ipv de 50. Sindsdien ben ik meer en meer beginnen mountainbiken.
Omdat alleen mtben niet zo plezant is ben ik op zoek gegaan naar mensen die mee willen gaan biken maar dat leverde niet veel op en zo ben ik hier terecht gekomen. Sinds mei dit jaar heb ik al over de 1100km op den teller gezet en hoop daar dit jaar en de komende jaren nog veeel bij te doen
And that's how it went!
Grtz
-
Klippel San
- Mountainbiker
Post by Klippel San »
Ik heb me nu kandidaat gesteld om te patrouilleren met de fiets voor mijn werkgever Securitas, als da in orde komt is da ook nen droom die uitkomt zulle.Gizmo wrote:de apreciatie van de bike agenten is er al vanaf de serie pacific blue welke ook zo was ( eigenlijk is het vanaf daar overgewaaid naar Gent dacht ik eerst en vielsalm ) en tja op die hete zomerdagen kan ik da best begrijpen zenne .
Gizmo
Naar 't schijnt zijn het Trek's afgemonteerd XTR. Welk model weet ik nog nie zeker maar vorige week heeft er een artikel van gestaan in de krant, het nieuwsblad, waarop den dezen direkt is beginnen rondbellen natuurlijk. Normaal wordt ik opgenomen, we zien wel.
Van den hobby mijn beroep, kzient echt zitten.
Bij mij is alles een dik jaar geleden begonnen.
Eind juli vorig jaar een MTB gekocht om iets aan de conditie te doen.
14 dagen later was ik het beu (om bij wijze van spreken steeds bij ons onder de kerktoren te rijden) en heb ik een trekhaak laten steken en Thüle gekocht.
Toen heb ik mijn toekomstig schoonbroer waterachtig gemaakt en heeft hij ook een MTB gekocht.
Sinds September rijden we zeer regelmatig toertochten.
In Ferbuari serieus op mijn gezicht gegaan met de mtb (schedelbreuk
)
Iedereen dacht dat toen mijn goesting over was .....
maar het werd erger
Heb toen een mtb-website uit de grond gestampt (www.mtb-freak.be)
en volgende maand heb ik mijn eerste wedstrijd (MTB Duathlon)
en btw, morgen heb ik de bike terug na een update
(XTR derailleurs, shifters, hydraulische schijfremmen
)
Schitterende hobby gewoon
Eind juli vorig jaar een MTB gekocht om iets aan de conditie te doen.
14 dagen later was ik het beu (om bij wijze van spreken steeds bij ons onder de kerktoren te rijden) en heb ik een trekhaak laten steken en Thüle gekocht.
Toen heb ik mijn toekomstig schoonbroer waterachtig gemaakt en heeft hij ook een MTB gekocht.
Sinds September rijden we zeer regelmatig toertochten.
In Ferbuari serieus op mijn gezicht gegaan met de mtb (schedelbreuk
Iedereen dacht dat toen mijn goesting over was .....
maar het werd erger
Heb toen een mtb-website uit de grond gestampt (www.mtb-freak.be)
en volgende maand heb ik mijn eerste wedstrijd (MTB Duathlon)
en btw, morgen heb ik de bike terug na een update
(XTR derailleurs, shifters, hydraulische schijfremmen
Schitterende hobby gewoon
juist dezelfde manierpikethebike wrote:Ik ben gestopt me roken(ongeveer een jaar geleden), en ik werd slijkvet.
Lopen doe ik niet graag, en ik had nog een knullig fietske staan uit de makro.
Dan maar gaan ploegen in de bossen.
Genoeg afgezien in het begin, wat de goesting naar een sigaret compleet vernielde.
Na verloop van tijd wat beter materiaal aangeschaft, en nu niet meer te genezen van die microbe.
Carlos
- Herder Timmy
- Mountainbiker
Post by Herder Timmy »
teveel blessures door voetbal
en overgeschakelt op andere sport
tis iets totaal anders ma fietse deek al altijd vree graag
dus keb er nog gn spijt van gad
en overgeschakelt op andere sport
tis iets totaal anders ma fietse deek al altijd vree graag
dus keb er nog gn spijt van gad
-