Beste mensen,
Ik heb mijne Cube Reaction nog maar sinds augustus dus nog maar een goede anderhalve maand. En bij de laatste 'inspectie' merkte ik op, dat de laser logos - dus die zilvere Reaction vermelding op de zwarte lak - al begint te vervagen. Er zitten zo zwarte vlekjes in, ik ben er overigens bijna zeker van dat dit slijt is. Ik heb namelijk mijne bike-shine er eens zachtjes overgewreven en ook al ontvetter gebruikt.
Dit fenomeen zie ik langs beide kanten van het frame op de bovenbuis waar ik tijdens ritten soms met mijn benen tegen kom als ik even stop (fiets tussen de benen en poep vant zadel).
Is dit normaal en zijn er nog mensen met die ervaring? Want ik ben er eigenlijk helemaal niet tevreden mee... Had ik dat geweten had ik misschien toch liever wat meer betaald voor dezelfde afmontage op een ander kader.
Groetjes
Wim
Cube Reaction logo's niet slijtvast?
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
ikzelf rij met een cube LTD 4 en heb dat nog niet meegemaakt... Kan er dus niet van meespreken...
danku dat koestert al wat hoop.
Het enige probleempje is dat de fiets via internet is gekocht bij izibike.nl
Fietsenhandelaar ligt dus in arnhem... zo een 140km van thuis. En de foto die ik hier heb getoond is inderdaad wazig, maar kon er tot nu toe nog geen betere trekken.
Izibike wou eerst betere fotos om aan Cube voor te leggen. Maar t'is moeilijk daar fotos van te trekken als de zilvere logos reflecteren, waardoor de schade niet zichtbaar is... Misschien nog eens proberen dit weekend (zit nu op kot in antwerpen)
Wat denk je dat beste is? Stel ik stuur fotos op en dit valt onder garantie.... zelf parts afhalen en ter plekke frame ruilen? (kan je m.a.w. eisen om geen twee keer heen en weer te moeten rijden... want dat is ook dure grap aan brandstof.)
WALLIE heb je daarna nog problemen gehad met de lak? Denk je dat dit dan productiefoutje is? (of slechte kwaliteit Cube int algemeen?)
Het enige probleempje is dat de fiets via internet is gekocht bij izibike.nl
Fietsenhandelaar ligt dus in arnhem... zo een 140km van thuis. En de foto die ik hier heb getoond is inderdaad wazig, maar kon er tot nu toe nog geen betere trekken.
Izibike wou eerst betere fotos om aan Cube voor te leggen. Maar t'is moeilijk daar fotos van te trekken als de zilvere logos reflecteren, waardoor de schade niet zichtbaar is... Misschien nog eens proberen dit weekend (zit nu op kot in antwerpen)
Wat denk je dat beste is? Stel ik stuur fotos op en dit valt onder garantie.... zelf parts afhalen en ter plekke frame ruilen? (kan je m.a.w. eisen om geen twee keer heen en weer te moeten rijden... want dat is ook dure grap aan brandstof.)
WALLIE heb je daarna nog problemen gehad met de lak? Denk je dat dit dan productiefoutje is? (of slechte kwaliteit Cube int algemeen?)