Strandrace Bredene 1/10/06

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
robin
Mountainbiker

Post by robin »

long fellow wrote:Proficiat robin met je 3e plaats dan maar hé. ¨Ja ik ben maar een amateurke maar ondervond toch dat de organisatie heel wat beter kon.
Bij het afrijden van de stijle helling (19%) naar het surfstrand reed ik een madam omver. :oops: Geen enkele van de seingevers bleek wakker te zijn of probeerde de mensen toch te waarschuwen.
Ook de bevoorrading kon op geen slechtere plaats, net voor de duinpaden, dus weg met verloren drinkbussen bezaaid.
Ik zal wel zo een beetje in het midden van de troep aangekomen zijn.
Ik kon heel wat symathie en strijdlust ervaren om samen met de voor- en achterrenners op een eerlijke manier de klus te klaren. Zou liever niet meedoen dan een hoek af te snijden.
Allé we zien elkaar in De Panne. :-D
ben 4des gefinishd,niet 3de,maar het scheelde niet veel
Pathos
Mountainbiker

Post by Pathos »

Met welke tijd waren de eerste binnen ?
Miguel
Mountainbiker

Post by Miguel »

1u33. En die finishten niet al lopend :lol:
munk
Mountainbiker

Post by munk »

Ik had 1h56, maar heb geen idee de hoeveelste plaats dat kan zijn. Ik ben dan ook nog maar net gestart met trainen (2 maand of zo). Dit was mijn eerste mountainbikewedstrijd en ben dan ook zeer tevreden!
Guest

Post by Guest »

paar foto's van de strandrace
http://mountainbike.fotopic.net/c1100191.html
en ik vond de organisatie ook alles behalve "profecioneel" dit terwijl op de andere strandrace's het er veel beter georganiseerd aan toe gaat
vooral voor pers enzo
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

denk dat de uitslag zal beschikbaar zijn vanaf donderdag, er staat op de site zelf beschikbaar vanaf dinsdag 5 oktober, de datum klopt niet
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Mja strandraces, ik heb er mijn buik van vol eigenlijk.

Zoals nu in Bredene, weer 15.5 euro op voorhand inschrijven en wat krijg je? Geen deftige uitslag want buiten controle aan de start niks gezien. Seingevers waren wel top.

Bevoorradingen waren vrij ok, maar voor zo'n prijs mogen ze toch een chip voorzien voor de tijdsregistratie.

Ook de agressiviteit van de deelnemers valt me enorm op, helemaal anders als bij "echte" mtb events, en dit hoorde ik bij andere mensen ook, zelfs in de achterste regionen. Ge moet toch goe scheef zijn als ge vals begint te spelen en afslaat voor de halve maan, allez blijf dan thuis hé.

Persoonlijk heb ik er geen plezier aan gehad, 15 euro kwijt, een half loopparcours (t was meer cyclocross) en een hele hoop kuiswerk en file naar huis, en totaal geen fun op de bike.

Ik doe alleen nog Knokke omdat die super georganiseerd is en we dan een weekendje naar zee gaan, maar de andere doe ik niet meer, veel geld en heel weinig mtb. Liever een Waals chronoke.
°_Joke_°
Mountainbiker

Post by °_Joke_° »

Kunnen jullie de uitslagen openen in Excel?
GT
Mountainbiker

Post by GT »

Nope ... :( :evil:
Josy
Mountainbiker

Post by Josy »

Jaaaaaaa :-D
Post Reply