Strandrace Bredene 1/10/06

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Ok kzal eens goeiendag zeggen maar kbe nwel verandert van outfit :wink:
BeacheD
Mountainbiker

Post by BeacheD »

en de wind, die komt stilaan op !
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Kben al terug,slechte benen opgave dus :cry:
steph
Mountainbiker
Location: C'dale Scalpel 29 carbon2, F2000Lefty+CAAD2 , +Tandem Lapierre

Post by steph »

Door materiaalpech en hoofdzakelijk door blessure dit keer niet meegedaan !
Dan maar 's toeschouwer gespeeld ,was ook 's leuk...

Wat me opviel was dat ik links en rechts veel klachten hoorde over onsportief gedrag ,voornamelijk door organisatorische redenen ????
Zoals "hoekjes afsteken" (lees kortere weg nemen??!!) :oops: [-X [-X ???
Wat er in werkelijkheid van aan is weet ik tuurlijk niet ,maar 't werpt toch een beetje smet op 't algemeen beeld...
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Kdenk dat ze bedoelen op dat ene stuk richting oostende waar je van het strand kwam en dan op straat moest,je moest normaal links en dan 180 graden rechts draaien.Maar iedereen reed gewoon op dat stijle stuk rechtdoor(ik ook).
noenkel
Mountainbiker

Post by noenkel »

Kan er iemand de juiste afstanden opgeven volgens fietscomputer voor de een ronde en de drie ronden ?
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Terug van Bredene,

Het was een mooie maar een superlastige wedstrijd (allé voor mij toch).
Het weer zat mee, de wind viel al bij al ook goed mee (in vergelijking met Oostende begin september).
Wat dat onsportief gedrag betreft, iedereen reed, liep daar die scheve muur op, dus dat was dus voor iedereen gelijk. Maar wat ik wel gezien heb is dat er klojo's gewoon die muur op gingen en direct terug naar beneden liepen om dan doodleuk hun weg verder te zetten.
Maar ja als je zo triestig bezig bent zie ik niet goed in wat je daar dan aan hebt!
Voor de rest vond ik het wel een sportieve wedstrijd, behalve bij de start,
maar dat is de schuld van de organisatie want die stond er gewoon doodleuk naar te kijken.

Nu uitkijken naar de volgende race nl die in De Panne.

Groetjes!
johanc
Mountainbiker

Post by johanc »

Noenkel,

Ik had 49.9 km.
robin
Mountainbiker

Post by robin »

vond dit een heel mooie wedstrijd,alleen verschoot ik ervan dat de start 3min eerder is gegeven,zie die mannen daar wegschieten,zat uiteindelijk in de eerste groep met rondelez en heel de bende,na de halve maan,zat ik in een klein groepje met een paar grote monden,ook net 2 crashes kunnen ontwijken,heel veel geluk gehad,5de gefinisht,maar 4de geworden omdat er 1 de tweede halve maan nie gereden heeft,kon 3de geworden zijn omdat er nog een persoon zou de halve maan nie gereden hebben,maar dat is een twijfelgeval,ben tevreden met mijn 4de plaaats :P
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

was een lastige wedstrijd ,
wat het onsportief gedrag betreft , ik heb er vandaag mee te maken gehad, uitschelden, in de midden blijven rijden en dan nog goed duwen zodat je in de zijkant zou rijden, en dat voor een paar plaatsen
nu dit werd beetje later afgestrafd door een valpartij, waar ik gelukkig niet bij was

er was geen controle op het einde van het strand
maar als je beetje sportief bent doe je dat gewoon niet , een hoek afsteken , hoe kan je dan nog trots op je prestatie zijn é
Post Reply