vin da wel mooi zo overdreven gespierd maar das goesting he, en ik twijfel aan de haalbaarheid zonder producten dan, ik ga ni beweren dat het ni kan maa rik twijfel toch sterk en ik vind het het allemaal niet waard : grote armen en kleine ballen
heb vroeger qua voeding eens een supplement weightgainer gepakt ; da begon met halve liter fruitpunch en halve liter heel hevig smakende chocomelk...ni alles zenne maar smaken wen je aan dus slurpen maar, om 4u 's nachts...net na opstaan
over creatine nog dit : de ene zegt: gezond de andere zegt ongezond...wie geloof je ?
ik neem het zekere voor he tonzekere en neem kre-alkalyn wat gebufferde creatine is, das de enigste soort creatine die stabiel is in vocht. omdat deze een hoge phwaarde heeft vormt die nie tom in vloeistoffen tot creatinine (een toxische stof) dus komt er op neer dat ceatine in vocht omvormd en tegen het de spieren bereikt eigenlijk al toxisch is...heb je dus niet met gebufferde creatine. de voordelen van gebufferde creatine :
* geen (of minder, volgens marketing géén maar ik geloof in minder) uitdroging
* geen laadfase (creatine vereist een twee weken durende laadfase, dus het lichaam laten wennen voor het daadwerkelijk werkt)
* geen terugval achter (ook weer volgens marketing, zal wel zien of het waar is.
overigens over nieren nog dit : als je een hoeveel heid wei-eiwit tot je neemt met water kan het de nieren reinigen en daadwerkelijk probeer maar eens , na enige tijd (na de wei) naar het toilet gaan en je pipi (:-D) is garanti bleek he...
en ik vin het wel een beetje grappig hoor, beetje hypocriet ook : hoeveel mensen mixen zelf hun dranken niet voor de drinkpul onderweg ? ik doe da ook, maar lees de etiketten eens, hoeveel van de zelf te maken peoierkes bevatten geen aspartaam ? ook deze poeierkes zijn zwaar voor maag en darmen ed.
dus carbo energizers of wei-eiwitten, veel verschil zit er niet op hoor.
om nog maar te zwijgen van sommige voedingsrepen, er zijn er veel die per reep ongeveer 5gr vet hebben of nog meer zelf, en dan nog meestal gehydrogeerde vetzuren, ook niet het beste verkrijgbaar hoor
ik zeg altijd weet wat je neemt, ga het na. zo zijn er veel mensen die zowel creatine inpakken als van die goei gellekes mee ribose en cafeine in, want daar krijg je veel energie van, wel jammer want cafeine heeft en nefaste invloed op creatine , wat dus wil zeggen dat je al zeker eentje hebt ingepakt tegen de kunst van de voeding.
ik zal nooit niets inpakken waarvan ik niet weet wat het is en dat kan niet van iedereen gezegd worden, hoeveel zijn er nog die tijdens een rit om een lekker rijsttaartje gaan, of om ne snicker ? veel te veel vetten plus dat he tnog es traag verteerd ook...
over 'puur natuur' veel van de pure mannen verteren hun eigen spieren als ze de tekorten niet aanvullen (wei-eiwit is overigens veel zuivere eiwit dan pakweg hetgeen in nen biefstuk zit) dus val je massa af ipv te winnen, ook niet echt je dat he. is ni voor nix dat sommige wielrenners injecties zetten met aminozuren hoor, is om herstel te bevorderen. is overinges niet verboden, ik wil maar zeggen...een poeierke is zo erg nog ni