op zoek naar een opstartende mountainbike club?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
BartjeV
Mountainbiker

Post by BartjeV »

Ik ga de zondag in ieder geval naar Langdorp !
Neem normaal altijd +/- 45km , liever een grote afstand aan een redelijk tempo (+/- 18 a 19km/h gemiddeld , mag ook ietsje trager :P ) dan een korte afstand aan een snel tempo ! Ben beginner hé , conditie is in orde , maar benen willen bergop nog niet echt mee ! En heb door 't werk weer 2 weken niet kunnen fietsen !

Wie gaat er nog allemaal ?
Om hoe laat ?
Welke afstand ?
Welk tempo gemiddeld (+/-) ?
backfire3001
Mountainbiker

Langdorp

Post by backfire3001 »

BartjeV, Ragge & Co

Langdorp staat ook op mijn agenda. Ik neem normaal gezien de korte afstand, wegens een conditie die nog op nul staat etc, maar de lange afstand aan een rustig tempo moet wel lukken. Bergop is evenzeer een probleem, waarschijnlijk hebben mijn 10 kg overgewicht daar iets mee te maken...

Ik stel het volgende voor als we met een groepje zitten: we starten de eerste 10 of 15 km (of tot aan de bevoorrading) samen. Wie daarna voelt dat hij veel sneller kan, rijdt gewoon door aan eigen tempo. Dit lijkt me een goede balans tussen samen rijden (wat uiteindelijk toch onze bedoeling is) en een beetje je eigen zin kunnen doen. Niets zo frustrerend als meteen moeten lossen omdat het te snel gaat of de hele rit moeten inhouden omdat het te traag gaat.
Wat denken jullie?
Ik start meestal rond 8.30. voor een lange afstand en 9.00 voor korte. Ik heb mijn fietscomputerke van mijn MTB gesmeten dus gem. snelheid kan me gestolen worden.
Om concreet af te spreken: 0477/86.23.06

We zitten hier met veel (ex)rokers, dus als we een clubje oprichten kunnen we het de 'Groene Michel Bikers' noemen of zo :wink:
Ragge
Mountainbiker

Post by Ragge »

Hi,
Zal er zondag ook zijn in Langdorp. Vertrekuur maakt me niet veel uit, ik pas me wel aan. Mijn vriendin is ook beginnen biken en we vertrekken dan liever wel iets later (9u30) om de drukte een beetje te vermijden. Misschien zondag dus voor de eerste keer ook eens rond 9u30 vertrekken?
backfire3001
Mountainbiker

Langdorp

Post by backfire3001 »

Ragge,

9.30 is prima voor mij.
Nu de rest nog meekrijgen.
BartjeV
Mountainbiker

Post by BartjeV »

Sorry , ik ga mee met mijne fietswinkel ('t is te zeggen , de winkel waar ik de mijne gekocht heb , nie mijne winkel :lol: ) ! Hebben ook een club , ga me daar lid maken ! Is bij Megabikes Xaveer , Bekkevoort ! Als er nog zijn die zin hebben om daar lid te worden , laar maar weten ! Vertrekken rond 8h aan de winkel !
backfire3001
Mountainbiker

Post by backfire3001 »

BartjeV,

Wat is de naam van hun club?
Er zijn een heleboel clubs in de streek, maar het is vaak moeilijk inschatten hoe het er aan toe gaat voor een beginnende biker.
ItsMe
Mountainbiker

Post by ItsMe »

Bibi gaat zondag ook naar Langdorp.... ben ook (vieren-)dertiger, wel geen roker :p
Ook beginnend mtb-er..... en zeker geen racekonijn.
BTW... woon in Tremelo
backfire3001
Mountainbiker

1st date : Langdorp

Post by backfire3001 »

Voor de geïnteresseerden (ItsMe, Ragge, Dirty-Two, Sjaakie, Koi64, ...)
Langdorp TT
Vertrekken rond 9.30, dus afspraak rond 9.10-15
Mijn gsm nummer is 0477/86.23.06
Misschien handig als jullie ook jullie contactgegevens achterlaten. Laat alvast iets van je horen als je meerijdt.

Hopelijk zijn we met veel!
:bounce:
Ragge
Mountainbiker

Post by Ragge »

Hi,

Zal er proberen te zijn om 9u15.
GSM nummer doorgestuurd in PB.

Tot zondag
Ragge
BartjeV
Mountainbiker

Post by BartjeV »

backfire3001 wrote:BartjeV,

Wat is de naam van hun club?
Er zijn een heleboel clubs in de streek, maar het is vaak moeilijk inschatten hoe het er aan toe gaat voor een beginnende biker.
De Megabikers .
Post Reply