Beginneling uit Hasselt

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
dennisschmitz
Mountainbiker

Bikers uit hasselt

Post by dennisschmitz »

Hey Allemaal... veel mensen uit de omgeving van de heilig hartwijk precies... IK woon sinds kort in de Crutzenwijk de nieuwbouw projecten achter de HH-wijk. Schildknapenstraat om precies te zijn. Misschien eens leuk om eens met zijn allen een leuke tocht te doen. Ik ken namelijk nog vrijweinig goede mtb routes hier in de omgeving. Heb vroeger in Nederlands limburg gewoond (daar zijn veel uitgezette routes)

Ik hoor het wel
Grtz Dennis
enzo
Mountainbiker

bikers uit hasselt

Post by enzo »

hallo bikers ...ben van diepenbeek en zou graag eens mee willen biken , ben 3jaar uit geweest maar heb de laatste tijd weer veeeeeeeel zin om te biken,ga meestal aan het sas in diepenbeek biken,maar zou graag ook op andere plaatsen biken en liefst in een groep want alleen biken is ook niks!!!
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

Natuurlijk mag van mij iedereen mee gaan biken en het maakt voor mij niet uit van waar of waar je wil gaan fietsen, als ik er maar lol aan heb.
Voor mij is het een ontspaning na een week hard werken.
Laat maar wat horen.
Groetjes Danny
anton
Mountainbiker

Post by anton »

he danny1 ik p.b gestuurdt, kijk snel
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Ik ben een westvlaming van 38, bike aan gezapig tempo, beginneling, ben in t paasweekend van vrijdag t e m maandag in vechmaal ( tongeren borgloon) zeer mooie streek om te biken , zin om een vaste route te rijden in de streek? laat iets weten.
bikegroetjes Wim
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Ik ben een westvlaming van 38, bike aan gezapig tempo, beginneling, ben in t paasweekend van vrijdag t e m maandag in vechmaal ( tongeren borgloon) zeer mooie streek om te biken , zin om een vaste route te rijden in de streek? laat iets weten.
bikegroetjes Wim
Junior
Mountainbiker

Post by Junior »

hey,
Ben een bleuke uit hasselt, 3 maanden geleden op de velo gesprongen en er nu bijna nie meer af te krijgen.
Zoek bikers uit de buurt voor af en toe wat parcours in het limburgse af te haspelen. Ga geregeld in diepenbeek in de "maten", zonhoven de teut en soms in bolderberg. Voeg maar toe op MSN of stuur maar een mailtje indien interesse.
Greetz.
JR.
danny1
Mountainbiker

Post by danny1 »

Hey Junior,
lijkt me leuk om samen eens te gaan biken.
Ik ga ook regelmatig naar zonhoven en ook in bolderberg.
Laat maar eens iets weten als je nog een keer gaat.
Ik ben wel zelfstandige en kan niet altijd.
Ben nu een paar keer geweest maar was al een tijdje geleden dat ik nog heb gefietst.
Groetjes Danny
christer
Mountainbiker

Post by christer »

Hallo iedereen,

Zie dat er toch heel wat mensen hier van de kanten van Hasselt zijn. Heb van vandaag me een MTB gekocht.
Beetje conditie opdoen want dat is nul op dit moment.
Misschien dat we daarna eens samen een tourke kunnnen doen.
enzo
Mountainbiker

Post by enzo »

hallo iedereen. hoi danny t'is effe geleden maar ik fiets nog meestal alleen laat maar iets weten als er iemand zin heeft om te biken :P
Post Reply