sintesi x-wing --> update pagina 8

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Post Reply
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Bij egle-parts kan je Ritchey Ti pedalen kopen voor 140 euro en ze zijn 100gr lichter dan de xtr's + even groot draagvlak :wink:
http://egle.mediamambo.de/product_info. ... cts_id=549
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Heb de pedalen nog maar vanaf eind augustus dus is het nog wat te vroeg om deze te vervangen!

Nog een iedeetje is een slr zadel, maar vrees voor mijn achterwerk tijdens marathon's of is dit geen probleem!
S k u l l
Mountainbiker

Post by S k u l l »

Mijn slr xp is een prachtig zadel !
thomatchef
Mountainbiker

Post by thomatchef »

Ge zou't het toch moeten weten dat een SLR kan. Ik rijd ermee, en ik rijd meestal naast je ...
Je hebt me toch nog nooit horen klagen e :-D . Ge moogt hem anders keer een weekske testen van mij ze.

Voor verdere gewichtswinst, het zal em net als bij mij in de kleine dingen gaan zitten. Je hebt meestal of je bent van plan high-end materiaal te steken (de WCS bv). Nog lichtere dingen monteren gaat enorm veel kluiten kosten. Bij mij is't van het zelfde liedje ik kan enkel nog maar kleine winsten doen, maar daar blijft het bij want het wordt anders onbetaalbaar. Zal nu op't gemak beginnen met mijn koersvelo (eerste de wielen en daarna langzame update naar SRAM Rival)
Joriss
Mountainbiker

Post by Joriss »

nog even iets over dat SLR zadel...
ik heb er ongeveer 2 jaar mee gereden, maar dat is mij wat minder goed afgegaan. Na een tijd kreeg ik serieuze zitvlakproblemen, waarna ik zelfs onder het mes moest :-? Nu moet ik wel met een moddervet gelzadel onder m'n anus rijden :oops:
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

rij nu al een jaar rond met een pro condor. Ook zo'n beenhard zadel maar geen problemen aan het zitvlak! Heb al ondervonden dat als ik een smal hard zadel neem minder las heb op marathons van mijn zitvlak!
ooSoo
Mountainbiker

Post by ooSoo »

kleinste blad vooraan nooit nodig ?????
Ik zou toch ne keer in de ardennen of in het buitenland ne keer gaan biken dan zulde wel anders praten ( als ge tjv wedstrijden meedoet daar komde da ook tegen !! )

weight tips : selle italia slr kit carbonio of tune speedneedle zadel ,
crankbrothers pedalen , tune QR , carbon voorbladen , titanium cassette , KMC X9 sl ketting , lichte wielen vb crossmax sl of wielen met tune , hope , chrisking naven , ...
thomatchef
Mountainbiker

Post by thomatchef »

[quote="Corratec"]kleinste blad vooraan nooit nodig ?????
quote]

Ik rijd dus ook zo, en ik kan je zeggen dat in de Vlaanders ik het nooit nodig heb. Alle molshopen die we hier liggen hebben (Kemmel, Rode-Berg, enz) gaan moeiteloos op het middenblad.
Zelfs in de Ardennen tijdens marathons heb ik het praktisch zelden nodig gehad (Houffalize en Boullion). Ik had het er wel steeds op gelegd omdat ik wist dat is ze waarschijnlijk wel eens ging nodig hebben. Vooral ook op die lange afstand kan het soms handig zijn als je niet in vorm bent en je krampen krijgt.
Maar voor de wedstrijden van de Flanders Cup bv heb je het echt niet nodig hoor!!
Maar zoals je nu hopelijk al wel door hebt, verander ik mijn bike naar gelang het terrein waar ik op ga rijden.
ooSoo
Mountainbiker

Post by ooSoo »

op wedstrijden zoals flanderscup heb ik da ook nie nodig maar rij ne keer tjv !!!
ge zou ne keer moeten meerijden in de ardennen met ons dan zulde wel weten da ge et nodig zult hebben !!!
de houffa marathon is te doen met 2 bladen maar toeren die wij zelf organiseren onder ons ebde et zeker en vast nodig
er is altijd iemand bij die bij de elites ( top 20 ) rijd en die heeft het zelfs nodig !!!
thomatchef
Mountainbiker

Post by thomatchef »

Thomatchef wrote: Maar zoals je nu hopelijk al wel door hebt, verander ik mijn bike naar gelang het terrein waar ik op ga rijden.
Jezelf quoteren is nogal vreemd, maar dit leek me wel nuttig uit mijn vorige post.
Post Reply