ik zoek biker palls om wat offroad te gaan crossen int peersbos en dergelijken .... ikzelf ben 21 jaar dus ik zou zeggen bikers tussen de 18 en 26 zouden ideaal zijn
ik ben hier nieuw opt forum dus ik weet nog ni hoe het allemaal in zen werk gaat , maar da zal wel lukke zeker.......
Bikers gezocht omgeving peersbos
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Re: Bikers gezocht omgeving peersbos
[quote="joff"]int peersbos en dergelijken quote]
Het militair domein is idd een betere optie. Moet wel toegeven dat ik daar mijn weg niet zo goed ken.
Een andere optie is bijvoorbeeld vanuit het Peerdsbos via het antitankkanaal en enkele andere onverharde paden tot aan de brechtse heide en de bossen in Westmalle (en nog verder als je wil) rijden. Veel leuker dan draaien en keren in't Peerdsbos!
Het militair domein is idd een betere optie. Moet wel toegeven dat ik daar mijn weg niet zo goed ken.
Een andere optie is bijvoorbeeld vanuit het Peerdsbos via het antitankkanaal en enkele andere onverharde paden tot aan de brechtse heide en de bossen in Westmalle (en nog verder als je wil) rijden. Veel leuker dan draaien en keren in't Peerdsbos!