Spookrijden

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
LuckyIron
Mountainbiker

Post by LuckyIron »

geen slecht idee. Toch is zien wat het geeft om de Blosoroute van Overijse in omgekeerde richting te rijden... :bounce:
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

Als je een route toch zo goed kent, kan je dan niet gewoon uw fantasie gebruiken en een eigen variante maken?

Ik doe dit zelf bijvoorbeeld in waasmunster.
't Is maar een idee...
Stijn
Mountainbiker

Post by Stijn »

In La Roche is dit het geval met route twee en drie. Deze gebruiken een deel dezelfde weg in tegengestelde richting. De weg is daar wel breed genoeg maar in het begin van route twee ligt er een geweldige klim waar ook route drie naar beneden komt.
Als je daar op elkaar botst zal het wel geen deugd doen denk ik.
Hier gaat de theorie dus niet op van ik ken de gevaarlijke stukken van het parcours en let wel op.
Als je daar via route drie naar beneden stuift, weet je niet dat ze langs de zelfde helling naar boven komen gepuft. (En andersom).
Niet echt veilig dus. [-X Maar een gewaarschuwd man/vrouw ... :wink:
XVMx
Mountainbiker

Post by XVMx »

LuckyIron wrote:Toch is zien wat het geeft om de Blosoroute van Overijse in omgekeerde richting te rijden... :bounce:
Ik denk dat je op een paar plaatsen toch te voet naar boven zult moeten. Overijse heeft toch een paar afdalingen die mij niet echt te doen lijken om naar boven te rijden...
Rudy D
Mountainbiker

Post by Rudy D »

idd. Zoals de laatste afdaling aan die boerderij op de blauwe lus, en de trapkesafdaling in Ottenburg op de rode lus.
Ik vermoed zelfs dat als je de route in omgekeerde richting rijdt dat die een pak zwaarder is.
Waarschijnlijk ga ik dit eens proberen op woesndag of vrijdag. Wie zin heeft is meer dan welkom!
Quadrifoglio
Mountainbiker

Spookrijden

Post by Quadrifoglio »

Ik heb woensdag tijd & goesting.
Herman
Mountainbiker

Post by Herman »

als je die trapjes aan die roze woning naar boven kan rijden zonder voet aan grond, tracteer ik je een pint! :bounce:
Rudy D
Mountainbiker

Post by Rudy D »

Wanneer woensdag? In de namiddag of in 's avonds? En wat betreft die trapkes, ik denk dat ik daar idd geen pint zal verdienen.
Rudy D
Mountainbiker

Post by Rudy D »

Ik heb daarnet eens de route in Overijse in omgekeerde richting gereden. Was wel nogal raar, een volledig nieuw parkoer maar je kent de weg wel.
De route zelf was wel iets zwaarder vond ik. De klimmen zijn minder steil maar een stuk langer. 1h58m gereden waar ik anders 1h49 rij.
XVMx
Mountainbiker

Post by XVMx »

JeKaS wrote:Ik heb daarnet eens de route in Overijse in omgekeerde richting gereden.
En? Overal naar boven kunnen rijden?
Post Reply