Canyon XC5 levertermijn
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Canyon XC5 levertermijn
Heeft er hier iemand nog een Canyon XC5 besteld na begin augustus? Ik ben al een hele poos (7 weken en hadden me gezegd na 3 weken montage en dan verzenden) aan het wachten en heb de indruk dat ik de enige ben. En dat zint me niet. Voor één persoon zullen ze in Duitsland minder moeite doen dan voor 10 (wel logisch maar daar heb ik wat aan). Die indruk heb ik althans. Nu zit het zo dat men zelfs niet weet wanneer hij wordt gemonteerd. 't Probleem zou bij RockShox liggen, die nog onderdelen moet leveren. Ik kan gelukkig wel verder dankzij Bikefun (hopelijk nog totdat ik m'n XC5 heb), maar ik heb er niet veel zin in om nog weken te moeten wachten. Dan had ik net zo goed model 2007 kunnen bestellen. Iemand met dezelfde ervaring of meer informatie?
Re: Canyon XC5 levertermijn
het probleem ligt idd bij rock shox. Zo had ik een reba besteld,na 2 maand nog altijd geen reba te zienSusXT wrote:Heeft er hier iemand nog een Canyon XC5 besteld na begin augustus? Ik ben al een hele poos (7 weken en hadden me gezegd na 3 weken montage en dan verzenden) aan het wachten en heb de indruk dat ik de enige ben. En dat zint me niet. Voor één persoon zullen ze in Duitsland minder moeite doen dan voor 10 (wel logisch maar daar heb ik wat aan). Die indruk heb ik althans. Nu zit het zo dat men zelfs niet weet wanneer hij wordt gemonteerd. 't Probleem zou bij RockShox liggen, die nog onderdelen moet leveren. Ik kan gelukkig wel verder dankzij Bikefun (hopelijk nog totdat ik m'n XC5 heb), maar ik heb er niet veel zin in om nog weken te moeten wachten. Dan had ik net zo goed model 2007 kunnen bestellen. Iemand met dezelfde ervaring of meer informatie?
Antwoord van Cayon op het duits forum. Er is hoop
Ik zal die Cube maar terug annuleren
Hi there,
first of all, let me tell you that we are very sorry for the unexpected delay that was caused by parts being out of stock. All accordant parts are on back-order and will arrive in the near future. We will then assemble all delayed bikes as soon as possible. Since there will be an stocktaking at the end of this week we are not able to provide more details about the delivery schedule up until middle of next week (tuesday being an public holiday in germany). Again, sorry for that.
Best Regards,
Michael
Hi there,
first of all, let me tell you that we are very sorry for the unexpected delay that was caused by parts being out of stock. All accordant parts are on back-order and will arrive in the near future. We will then assemble all delayed bikes as soon as possible. Since there will be an stocktaking at the end of this week we are not able to provide more details about the delivery schedule up until middle of next week (tuesday being an public holiday in germany). Again, sorry for that.
Best Regards,
Michael