Strandrace Bredene 1/10/06

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
*Phaedrus*
Mountainbiker

Re: verkenning strandrace Bredene

Post by *Phaedrus* »

elie wrote:Kan er iemand (local biker) aan de hand van het plan op de website van de organisatie een duidelijke beschrijving geven van het parcours.
Het ligt in mijn bedoeling eens te gaan verkennen, doch enkel op basis van het plan rij ik zeker verloren. Graag dus ook opgave van herkenningspunten!
Gemakkelijkste herkenningspunt die je zeker niet kan missen is de passerel aan de Vosseslag (De Haan).
Als je de kustbaan volgt van Oostende richting De Haan is dit de derde voetgangersbrug over de baan die je tegenkomt. Dit is aan tramhalte 'Klemskerke Vosseslag', rechts voor deze voetgangersbrug is er een golfterrein. Als je hier start moet het wel lukken om de rest van het parcours te vinden aan de hand van het plannetje van dekustbeweegt.

Succes!

groeten,
T.
Steven H
Mountainbiker

Post by Steven H »

Op uw gemakske de volledige afstand rijden? Rond 16u30? Is dat een amfibie-mtb die jij hebt?
Check mss beter eerst eens de getijden.
[/quote]

Weet het, had het pas gisteren gezien toen ik aan 't surfen was dat 16:30 en redelijk slecht idee zou zijn. :oops: Ik ga ofwel vanavond surfen en daarna dan maar op de spinner zitten, ofwel vanavond naar de Schorre ffe op 't MTB-parkoerske daar wat gaan fietsen.

Morgen kan ik niet, donderdag wel tijdens de dag, maar gezien de getijden zal 't dan rond de middag moeten zijn of 't gaat weer zwemmen worden #-o
steffenson
Mountainbiker

Post by steffenson »

Zijn er soms die het parcour de dag zelf nog gaan verkennen?
Kunnen dan mss samen rijden?
The Raceface
Mountainbiker

Post by The Raceface »

Ik misschien, ik denk rond 10u30 à 11u aan te komen, dan kan ik nog de tour 1X verkennen.
robin
Mountainbiker

Post by robin »

de trap die hier vermeldt wordt in de duinen,is onbereidbaar omhoog,ze hebben de zijkanten volledig toegegooid met mul zand,je moet uitklikken en de trap omhoog lopen,

ik heb et al 4x geprobeerd,en het is onmogelijk omhoog te rijden
TT'er Mettes
Mountainbiker

tip

Post by TT'er Mettes »

Om je bike te beschermen tegen het opspattend zout water, #-o
Spuit je best je hele mtb in met 'polish van cyclon' bv. , na aankomst fietske afspuiten en je metalen onderdelen zullen niet roesten! :-)

fietsgroeten 8)
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Is da weer een loopstart?
steffenson
Mountainbiker

Post by steffenson »

Iedereen bonne chance voor morge
en bedankt voor de info
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Tegen hoe laat moet je u nummer eigenlijk gaan halen hebben?
jonathan
Mountainbiker
Location: giant xtc composite reba wc sram X.O xt crossmax st wcs slr cannondale svc 700

Post by jonathan »

willemske , mischien kom ik u terug tegen é, ik rijd terug samen met mijn vriendin en halen we terug een top 10 plaats bij de dames é , allen veel succes é
Post Reply