ja wel een goed parcour heel tof goed bewegwijzerd ik heb samen met anemon (mijne makker) de rode gedaan is heel goed juist gevaarlijk stukje ik geloof in affligem waar je over de steenweg moet in in smal baantje naar beneden en draait dan weg naar links deze draai is gevaarlijk namelijk er is een diepte achter als je niet optijd remt zou je u vreselijk kunnen bepijniggen maar voor de rest de max van een routte we gaan zeker de groene en blauwe ook nog doen . proficiat aan de uitpijlers van deze route
greetz cube-biker
Aalst - Bloso +/- 60km
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
cube-biker
- Mountainbiker
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
Op de blauwe route waren zondag reeds enkele pijltjes verdwenen.
Zelf gezien!
Greetz
Pike
Zelf gezien!
Greetz
Pike
- MaC'Red
- Mountainbiker
het gaat em niet zozeer over het ontbreken maar ook over de verkeerde opstelling ervan.
Normaal gezien zou dat een pijltje voor en na de bocht moeten zijn maar hier is het veelal een pijlke in de bocht die ge dan zeker eens mist natuurlijk.
eens ge het parcours kent is dat geen probleem meer, zoals de psv route van affligem ken ik uit het hoofd al.
Gizmo
Normaal gezien zou dat een pijltje voor en na de bocht moeten zijn maar hier is het veelal een pijlke in de bocht die ge dan zeker eens mist natuurlijk.
eens ge het parcours kent is dat geen probleem meer, zoals de psv route van affligem ken ik uit het hoofd al.
Gizmo
Zoals gisteren reeds vermeld door cubebiker is de bepijling op de rode route nog altijd in orde.Er staan misschien niet veel pijltjes maar wie eerder mtbroutes reeds weet dat het bij twijfel techtdoor is.Ikzelf kan niet anders dan zeggen dat de rode route (is de enige die ik nog maar kunnen rijden heb) volledig in orde en heel tof is.
Bedankt voor de info over de route!
Vorige donderdag 21/9 hebben we alles nog een sgecontroleerd en hersteld.
Zijn jullie van mening dat er meere pijltjes moeten staan?
Ik lees af en toe bv na een afslag een bevestiging? Vinden jullie dit nodig?
Zoja, moet ik bij BLOSO er nog een aantal bijbestellen, want door het vandalisme zitten we door ons reserve heen!
Deze week rij ik nog eens gans de route en zet alles op GPS! Een heel werk want ik ben van plan om ook een merkteken te plaatsen waar elk pijltje staat.
PS De rode lus kan nog leuker! maar we hebben een 3-tal km moeten schrappen wegens te smal voor combinatie wandelaars en fietsers. Ik geef later wel een meer info hierover, misschien neem ik het wel op in het GPS bestandje.
Vorige donderdag 21/9 hebben we alles nog een sgecontroleerd en hersteld.
Zijn jullie van mening dat er meere pijltjes moeten staan?
Ik lees af en toe bv na een afslag een bevestiging? Vinden jullie dit nodig?
Zoja, moet ik bij BLOSO er nog een aantal bijbestellen, want door het vandalisme zitten we door ons reserve heen!
Deze week rij ik nog eens gans de route en zet alles op GPS! Een heel werk want ik ben van plan om ook een merkteken te plaatsen waar elk pijltje staat.
PS De rode lus kan nog leuker! maar we hebben een 3-tal km moeten schrappen wegens te smal voor combinatie wandelaars en fietsers. Ik geef later wel een meer info hierover, misschien neem ik het wel op in het GPS bestandje.
-
Guest
Rode lus
Post by Guest »
Hey,
Vandaag de rode lus gereden. Fantastisch parcourke, zeker als je uit deze streek komt. Veel onbekende plekjes gevonden.
Er steken enkele nijdige hellingen in.
Ben 2x fout gereden, eenmaal reed ik heel de Affligemdreef af tot de Brusselbaan. Mijn fout, want het pijltje hing er nog.
Eén opmerking :
Het pijltje waar je de steile helling op moet om uit te komen naast de E40 is verwarrend, althans voor mij toch. Ongeloof eerst owv van de steilte en nadien dacht ik....naast de autoweg ???? Maar het is fantastisch. De paal waar het peiltje op staat ligt bijna uit de grond.
Vandaag de rode lus gereden. Fantastisch parcourke, zeker als je uit deze streek komt. Veel onbekende plekjes gevonden.
Er steken enkele nijdige hellingen in.
Ben 2x fout gereden, eenmaal reed ik heel de Affligemdreef af tot de Brusselbaan. Mijn fout, want het pijltje hing er nog.
Eén opmerking :
Het pijltje waar je de steile helling op moet om uit te komen naast de E40 is verwarrend, althans voor mij toch. Ongeloof eerst owv van de steilte en nadien dacht ik....naast de autoweg ???? Maar het is fantastisch. De paal waar het peiltje op staat ligt bijna uit de grond.