Groot aanbod MTB schoenen in Limburg?

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Post Reply
sjappie
Mountainbiker

Groot aanbod MTB schoenen in Limburg?

Post by sjappie »

Ben opzoek naar nieuwe MTB schoenen: kunnen jullie mij een winkel in de buurt van Limburg aanraden waar ze een groot assortiment hebben?

Thanks & Gr,
J!nX
Mountainbiker

Post by J!nX »

Bikefun in Heerlen, da is niet zo ver van Limburg, hebben redelijk wat keuze (in alle prijsklasses) en vooral in specialized schoenen. ofwel Salden, is ook maar net de grens over, ben daar na hun verbouwing wel niet meer geweest, maar naart schijnt heeft m nu grotendeels schoenen in hogere prijsklasse.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Kijk eens bij Itek. Shimanoschoen zullen daar niet slechter zijn dan bij een ander. Ik ga daar altijd voor mijn kleding. Fietsonderdelen zal ik daar nooit kopen.
Guest

Post by Guest »

vaneyck in tessenderlo
janssen fietsplezier in genk
h1sn
Mountainbiker

Post by h1sn »

Van Eyck in Engsbergen (Tessenderlo) aan het rondpunt. Grote keuze en zeer scherpe prijzen!!!
patje !!!!
Mountainbiker

Post by patje !!!! »

:-D Inderdaad , bij Vaneyck te Engsbergen , Tessenderlo , daar hebben ze een ruime keuze !!!! :-D
biker67
Mountainbiker

Post by biker67 »

4bikes in westerlo heeft deftige aanbieden nu
Hoezo
Mountainbiker

Post by Hoezo »

Wat ik voor schoenen doe is kijken welke ik graag wil hebben , ergens gaan passen en online bestellen..... Prijsverschil van 50 € en meer is gemakkelijk mogelijk , vind ik toch de moeite . Let wel op veel tegen sommige winkel promo's kan de online ( duitse) ook niet op. Zag van de week de sidi winterschoenen staan voor 59 € bij hopmans ( nog maar een paar maten ) .... DE goedkoopste online store 110 € normaal in de winkel 160 €..... en heel verschil als je mij vraagt.
Post Reply