Ik twijfel om vooraan de Hutchinson Piranha laten zitten, toch veel draaiwerk en niet overdreven veel strand op deze race?
Strandrace Bredene 1/10/06
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
zeg vlammer, in hoever zijt ge zeker het juiste parkoer af te vlammen!
heb geen goesti,ng gans mijn fiets in strandtenue te zetten en dan niet weten waar juist naartoe!
heb geen goesti,ng gans mijn fiets in strandtenue te zetten en dan niet weten waar juist naartoe!
- Steven H
- Mountainbiker
Ik ben vanochtend geweest op kleine verkenning en ben wat andere gasten tegen gekomen met hetzelfde doel. Via hun heb ik intussen wel een redelijk idee v/h parkoers.
Dinsdag en donderdag ga ik opnieuw om op het gemakske de volledige afstand te rijden.
Beide keren zou ik thuis (mariakerke) vertrekken rond 16:00. We kunnen dan afspreken aan de zeilclub aan de vismijn om 16:30 op beide dagen. Zij die goesting hebben rijden maar mee, ik zal d'r staan.
GReetz,
S.
Dinsdag en donderdag ga ik opnieuw om op het gemakske de volledige afstand te rijden.
Beide keren zou ik thuis (mariakerke) vertrekken rond 16:00. We kunnen dan afspreken aan de zeilclub aan de vismijn om 16:30 op beide dagen. Zij die goesting hebben rijden maar mee, ik zal d'r staan.
GReetz,
S.
- long fellow
- Junior redactielid
Post by long fellow »
hoy, ben ook benieuwd maar sta op een beurs van dinsdag tot en met donderdag.
iemand zin om vrijdag na 15.30u het parkour te verkennen. Voordeel is dat de bewegwijzering al zal aanwezig zijn.
kunnen afspreken aan de vismijn
iemand zin om vrijdag na 15.30u het parkour te verkennen. Voordeel is dat de bewegwijzering al zal aanwezig zijn.
kunnen afspreken aan de vismijn
- The Raceface
- Mountainbiker
Post by The Raceface »
'k ben wel ingeschreven maar had toch graag geweten of dit parkoer doenbaar is voor een 500tal of meer bikers. Deze wedstrijd telt ook mee voor die trends teamwedstrijd maw een pak onervaren en zondagsbikers.
Ik heb namelijk geen goesting om mij de pleuris te rijden en dan 5min staan wachten om ergens een paadje in te kunnen rijden.
Sorry maar dan blijf ik liever thuis en ga ergens een tt rijden
Ik heb namelijk geen goesting om mij de pleuris te rijden en dan 5min staan wachten om ergens een paadje in te kunnen rijden.
Sorry maar dan blijf ik liever thuis en ga ergens een tt rijden
- long fellow
- Junior redactielid
Post by long fellow »
Raceface, 'k stel voor dat ge dan maar uwe pythons oplegd en in uwe hof een beetje rondjes gaat rijden!
Ik ook geen goesting om zenuwachtige "profs" in mijne nek te horen blazen.
Ik ook geen goesting om zenuwachtige "profs" in mijne nek te horen blazen.