Nu ik heb mijn tickets ook nog niet allemaal ontvangen hoor. En ze zijn raar bezig. Om alles in één keer op te sturen krijg je alles afzonderlijk toe. Den ene dag ticket voor de noir, den andere dag ticket voor de Roc, ticket voor de marathon is nog achter. Ne maat van mij heeft fdan weer zijn ticket voor de marathon aangekregen maar de 2 andere nog niet. Dus het is nog geen oktober hoor.Luc wrote:Heeft er iemand een contactadres (telefoonnummer) voor de Roc?
Ik heb mijn tickets doorverkocht maar heb deze tickets nog niet ontvangen via de post. Ik vermoed dat ik ze op de Roc zelf zal moeten afhalen maar wil toch eerst eens informatie inwinnen bij de organisatie over hoe ik dit best aanpak.
Iemand advies / ervaringen ?
Op mijn vragen via het contactformulier op de site (mail) krijg ik geen reactie.
ROC D'AZUR 2006
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Last edited by ivo on Wed 20 Sep 2006 12:50, edited 1 time in total.
Persoonlijk denk ik dt de ondergrond daar niet geschikt is voor de NN. Die gaan daar slijten als hel.KWBiker wrote:Vraagje :
Ik rijd vooraan met een NN 1.8 en achteraan skinny jimmy. Loont het de moeite om te investeren in een NN 2.1 ?
Moet ge van materiaalkeuze of voeding nog ergens op letten ?
Greetz,
kwbiker
Gewoon uw materiaal waar je mee vertrouwd bent, het is geen parcour om te beginnen experimenteren. Een fully, indien voorhanden, komt er wel tot zijn recht, en doseerbare remmen.
Bevoorrading is er genoeg, max. om de 20 km. Maar voorzie je van genoeg drinken want he tkan er nog extreem heet zijn en liefst in een camelback want drinkbussen blijven er niet lang in de houder zitten.
verleden jaar nie echt last van gehad ( denk 3 dorens in mijne band ), aluwel ben plat gereden op de camping .Beny wrote:belangrijker dan welke banden...KWBiker wrote:Vraagje :
Ik rijd vooraan met een NN 1.8 en achteraan skinny jimmy. Loont het de moeite om te investeren in een NN 2.1 ?
Moet ge van materiaalkeuze of voeding nog ergens op letten ?
Greetz,
kwbiker
zijn de bandenplakkers/binnenbanden/fietspomp
op de startlocatie liggen miljoenen doorntjes
als ik mij niet vergis 3 jaar geleden was da een ramp , tiental dorens in 1 band en da x2 , je kon de band direct wegsmijten . Na de start kwamen ze al afgelopen naar de stand met binnenbanden .
Roc D'azur
Ik vertrek woensdag 4 oktober naar de roc.
Ik heb in frejus een appartement geresserveerd met zwembad.
Vrijdag rijd ik de marathon en zaterdag zie ik wel.
Zondag rij ik terug richting Belgie.
Ik heb nog een plaatsje of twee over.
Kosten worden verdeelt.Ik rij met mijn eigen wagen.
Ik heb in frejus een appartement geresserveerd met zwembad.
Vrijdag rijd ik de marathon en zaterdag zie ik wel.
Zondag rij ik terug richting Belgie.
Ik heb nog een plaatsje of twee over.
Kosten worden verdeelt.Ik rij met mijn eigen wagen.
-
mtb grietje
Post by mtb grietje »
Banden met een latexpapke zijn hier echt wel aangewezen tegen de doorntjes. Tis hier inderdaad overal een pikkerkeshel
maar anderzijds ist hier altijd beter weer dan in België dus meer biken (behalve vandaag
).
Ik denk niet dat het hier dit jaar zo warm gaat zijn als bvb andere jaren, de temp is serieus gezakt en mijn schoonbroer die hier al enkele jaren woont denkt niet dat er nog extreme temperaturen gaan komen.
Ge moet eigenlijk voorzien zijn op alles...
Ik denk niet dat het hier dit jaar zo warm gaat zijn als bvb andere jaren, de temp is serieus gezakt en mijn schoonbroer die hier al enkele jaren woont denkt niet dat er nog extreme temperaturen gaan komen.
Ge moet eigenlijk voorzien zijn op alles...
- Stievie
- Mountainbiker
- Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...
Michelin XCR X'treme, met zo nen band op uw fietske kunt ge bijna niet meer platvallen! Hou er rekening mee dat de ondergrond constant rotsgrond is met scherpe uitsteeksels en vooral die doornstruikjes aan start en finish kunnen u snel de das omdoen! Vooral bij de start dan
Heb er vorig jaar tientallen zien lekrijden nog voor de wedstrijd aanving! Best is fietske van de grond heffen tot aan de start. In de aanloopstrook aan de start liggen weinig of geen doorntjes meer in 't gras. Da's nen tip voor degenen die de Roc nog niet gereden hebben.
En rij met uw fietske op de verharde weg en het aangelegd loop- en fietspad rond de landingsbaan. Ge zult zien, als ge deze regels in acht neemt kan er weinig mis lopen! Succes aan allen en vergeet het niet; Michelin XCR X'treme. Ze worden daar aan de lopende "band"
verkocht!
- ____utar____
- Mountainbiker
Post by ____utar____ »
Hier ben ik dus ook naar op zoek... Wij willen met een tentje naar de roc...Drider wrote:heeft er iemand enig adres/info van campings in de buurt???
welke campings liggen in de buurt? Heb al wat op google zitten zoeken maar raak er niet echt wijs uit...