Hallo,
Waar kan je overal freeriden in België? Zowel parcours als leuke spots zijn altijd welkom....
'K heb al wa gekeken bij de andere rubrieken, maar niet echt iets gevonden,Thnx....
Freeriden en downhillen * Overzicht pg.9 *
Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »
DH:
Namen
Huy
Chaudfontaine
Bouillon
...
Als je het iets dichter wil zoeken (zie dat je van Waregem bent), Mont Du Cats in het noorden van Frankrijk (op een half uurtje van Ieper), is wel niet zo veel maar als je gewoon een paar uren niet thuis wil zitten is het praktisch, voor mij toch...
Namen
Huy
Chaudfontaine
Bouillon
...
Als je het iets dichter wil zoeken (zie dat je van Waregem bent), Mont Du Cats in het noorden van Frankrijk (op een half uurtje van Ieper), is wel niet zo veel maar als je gewoon een paar uren niet thuis wil zitten is het praktisch, voor mij toch...
Ok thnx voor den info, kan ik da ergens meer gedetailleerd terug vinden?
'K bedoel dan een eventueel wa meer info betreffende het parcours, de wegbeschrijving naar het parcours, een vertrekpunt etc. ?
Bestaan er gekende sites die deze parcours bespreken?
Btw den afstand speelt geen rol, zolang het in België blijft is 't goe
Grtz
'K bedoel dan een eventueel wa meer info betreffende het parcours, de wegbeschrijving naar het parcours, een vertrekpunt etc. ?
Bestaan er gekende sites die deze parcours bespreken?
Btw den afstand speelt geen rol, zolang het in België blijft is 't goe
Grtz
-
madrista666
- Mountainbiker
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »
Cuesmes is normaal al een eindje privé grond, ik weet niet echt of je er nog kan/mag rijden...
-
madrista666
- Mountainbiker
Post by madrista666 »
k weet ook ni, ben er niet meer van op de hoogte!!! maar wist nog dat er in Cuesmes een parcours was
-
Pashley 24Mhz
- Mountainbiker
Post by Pashley 24Mhz »