Ik doe ook Kessel-Lo, zal je dus waarschijnlijk bellen!
Over welke streek heb je het nu? Vlaamse Ardennen of Vlaams Brabant?
op zoek naar een opstartende mountainbike club?
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- backfire3001
- Mountainbiker
Hi,
woon nu in centrum van Leuven maar ook afkomstig van Limburg. Ben van de zomer terug beginnen mountainbiken en zoek ook nog enkele beginners om ne keer samen een TT te doen of om 's avonds een keer een Bloso route te rijden. Zal ook proberen aanwezig te zijn in Langdorp. Dus stuur maar een pb of laat de concrete afspraakdetails hier maar achter. Met men 36 lentes hopelijk niet te oud voor jullie clubje!
woon nu in centrum van Leuven maar ook afkomstig van Limburg. Ben van de zomer terug beginnen mountainbiken en zoek ook nog enkele beginners om ne keer samen een TT te doen of om 's avonds een keer een Bloso route te rijden. Zal ook proberen aanwezig te zijn in Langdorp. Dus stuur maar een pb of laat de concrete afspraakdetails hier maar achter. Met men 36 lentes hopelijk niet te oud voor jullie clubje!
- backfire3001
- Mountainbiker
en we groeien
Post by backfire3001 »
ja ja, er komen er elke dag bij.
Ragge: tot nu toe denk ik dat we bijna allemaal 30'ers zijn.
Ragge: tot nu toe denk ik dat we bijna allemaal 30'ers zijn.
- backfire3001
- Mountainbiker
Hé,
Ben uit Bertem , rij voor het ogenblik ook alleen, Kessel-Lo lukt me niet zondag maar als jullie willen wil ik jullie wel gidsen nu zondagmorgen 24/09 voor een tochtje(primeur , gaan jullie niet beklagen) van 35 km of meer naargelang
Is misschien toch makkelijker om daarna rustig iets af te spreken bij een pintje
Kan onder voorbehoud wel een prachtig voorstel doen
Oh ja zou om 8.30 vertrekken op het dorpsplein in Bertem ,indien je specifieke vragen hebt via mijn pb
Indien interesse zal ik wel iets horen zekers ,indien niet have fun in Kessel-Lo
Ben uit Bertem , rij voor het ogenblik ook alleen, Kessel-Lo lukt me niet zondag maar als jullie willen wil ik jullie wel gidsen nu zondagmorgen 24/09 voor een tochtje(primeur , gaan jullie niet beklagen) van 35 km of meer naargelang
Is misschien toch makkelijker om daarna rustig iets af te spreken bij een pintje
Kan onder voorbehoud wel een prachtig voorstel doen
Oh ja zou om 8.30 vertrekken op het dorpsplein in Bertem ,indien je specifieke vragen hebt via mijn pb
Indien interesse zal ik wel iets horen zekers ,indien niet have fun in Kessel-Lo
Zit van het WE in Mol. Zal waarschijnlijk de TT zondag in Overpelt meepikken. Kwestie van ook eens in een andere omgeving rond te crossen. Maar zal volgende week zeker proberen de TT van Langdorp te doen. Dus laat maar weten waar en hoe laat er wordt afgesproken. Misschien al eens een toerke doen door de week voor de geïnteresseerden.
Sjaakie, ben vorige week in Gelrode geweest. Was ook de eerste TT voor mijn vriendin. Samen de 29km gedaan. Met al die bergjes toch niet de lichtste TT uit de reeks.
Sjaakie, ben vorige week in Gelrode geweest. Was ook de eerste TT voor mijn vriendin. Samen de 29km gedaan. Met al die bergjes toch niet de lichtste TT uit de reeks.
hey,
ik ben ook vh Leuvense en 32 (dirty-two > dus meer ter plaatse dabberen in de moos ipv echt snel te gaan,
)....als ik iedereen meekrijg zijn we met 6 maar da gebeurt 2 keer op een seizoen....meestal max met 3, allemaal 30'ers van Leuven en omstreken. TT van Kessel-Lo zie ik wel zitten, de korte afstand dan want kom van knieblessure. gezien het weer ga ik den ouwen bike buitenhalen, anders teveel kuiswerk,
. ik ben van plan om in een club te gaan, had gedacht aan de downhillbikers.....maar ondertussen terug conditie opbouwen, dus laat maar iets weten voor morgen in Kessel-Lo....stuur eventueel een pb. 
ik ben ook vh Leuvense en 32 (dirty-two > dus meer ter plaatse dabberen in de moos ipv echt snel te gaan,
Welke streek bedoeld ge nu ? Vlaams Brabant ?jeespee wrote:Goed idee om af te spreken tijdens een paar toertochten, ik kan de komende weken spijtig genoeg enkel nu zondag voor de toertocht in Kessel-Lo. Dan moet ik 3 weekends weg voor mijn werk, wat mijn conditie weer niet goed zal doen....
Dus zondag ben ik in Kessel-Lo om 9h, om af te spreken, bel gerust op GSM: 0479 / 82 99 30.
Qua regio fiets ik veel in Vlaams-Brabant, gezien ik in Brussel woon, maar ik fiets ook heel veel in de Vlaamse Ardennen, gezien dit mijn geboortestreek is.
Voor het opstarten van de club, zouden we het best dus toch blijven bij personen uit deze streek, als we de verplaatsingen met de auto beperkt willen houden.