topmodel van shimano ( met de carbonnen zool )
superstijf is echt zeer goed !! in combinatie met de crankbrother Ti pedalen
Welke MTB schoenen heb jij?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Ik heb ook een Scott Comp schoen.looneycooney wrote: Maar nu na 9mnd zijn ze wat meer 'uitgeleurd' en gedragen en heb ik toch besloten een wat stijvere schoen aan te schaffen ...
de scott comp
een andere reden is ook dat het plaatje na een tijdje begon pijn te doen omdat die zool volgens mij te zacht is ..hoop dat met zo'n model het wat beter is![]()
Mvg
Tot nu toe geen problemen mee gehad. Zowel in winter als zomer rij ik hier mee.
Vandaag 'ns gaan winkelen en ik heb uiteindelijk voor de SIDI's Bullet 2 gekozen.
Ik had al 2 verschillende modellen gepast: SIDI Blaze en een modelletje van Northwave. De Nortwaves zaten ook erg goed maar aangezien ik niet zo van die felle witte lijnen op die schoenen houd, heb ik voor de SIDI Bullet 2 gekozen. Die zaten immers ook erg goed en zijn simpel qua uiterlijk. Heb schoenmaat 42 en maat 43 genomen in de MTB schoen.

Ik had al 2 verschillende modellen gepast: SIDI Blaze en een modelletje van Northwave. De Nortwaves zaten ook erg goed maar aangezien ik niet zo van die felle witte lijnen op die schoenen houd, heb ik voor de SIDI Bullet 2 gekozen. Die zaten immers ook erg goed en zijn simpel qua uiterlijk. Heb schoenmaat 42 en maat 43 genomen in de MTB schoen.

- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
Ben op zoek naar een paar nieuwe schoenen!
Sommige zeggen doe absoluut geen zool uit carbon en andere zeggen raden mij dit dan wel aan.
Twijfel tussen de topschoen van shimano, de specialized pro carbon (wit) of de de silvere eagle van sidi!
graag wat voordelen en nadelen van die schoenen!
Rij nu met bullet 2 en vindt dat ze niet stijf genoeg zijn en mijn onderkant is weg gevreten door mijn vorige time pedalen!
Sommige zeggen doe absoluut geen zool uit carbon en andere zeggen raden mij dit dan wel aan.
Twijfel tussen de topschoen van shimano, de specialized pro carbon (wit) of de de silvere eagle van sidi!
graag wat voordelen en nadelen van die schoenen!
Rij nu met bullet 2 en vindt dat ze niet stijf genoeg zijn en mijn onderkant is weg gevreten door mijn vorige time pedalen!