Wat vinden jullie hiervan?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
erikske
Mountainbiker

Re: Wat vinden jullie hiervan?

Post by erikske »

MADRISTA666 wrote:dit WE bij ons een toerken gaan rijden en in beersel ( mocht iemand dit kennen kort bij de dikke meerweg ) over ijzeren poutrellen gereden met als gevolg ikke sneakbite en mijnen maar een gans gat in zijnen band ( ge kon er zo doorzien )!!!
Om het op z'n Antwerps te zeggen " ik snap er geen kl.........van !

Dergelijke berichten kan je net zo goed niet posten !
Mountainbikers hoeven niet gelijkgesteld worden met Neanderthalers .
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

erikske wrote: Om het op z'n Antwerps te zeggen " ik snap er geen kl.........van !
euhm ...is al paar keer gezegd en dat volstaat wel denkik hoor...en eerlijk gezegd ..kvind het geen mooie replie van u hoor #-o zeg beter iets ONTOPIC!

dus:
Ja , er kan natuurlijk vanalles liggen op de baan heh..in houffa had je zelfs geen spijkers of zo nodig, gewoon een scherpe steen zoeken :lol:
Nuja het hoort erbij heh en volgende keer bunnyhop je erover of zo heh , dat maakt het spannend!
:drunk:
Mvg
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

Heb ooit meegemaakt dat er takken gevaarlijk over een pad lagen. In een afdaling ter hoogte van het hoofd... En die waren er echt gelegd, want 't was voor de derde keer die dag dat we de afdaling deden. We konden er just gepast onderdoor. Stel je voor dat het een klein kind is dat nog niet zo behendig is en misschien zelfs geen helm draagt...

Snap niet hoe mensen zoiets kunnen doen. En 't zijn niet altijd jonge vandaaltjes (zie topic advocaat) die zich hiermee bezig houden.
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

looneycooney wrote:idd , man man , wat we tegenwoordig niet tegenkomen heh #-o
Zeg is dat een vaste fietstocht die in beersel? Heb die nog nooit gereden
Mvg
Nee is niet van een vaste fietstocht maar ik weet dat de tocht van Lot ( dacht ik daar al langs geweest is of Halle weet het niet meer goed )?
Is een wegje dat we véél doen met de bikemakkers.
Tja maar tegen wie ga je dan klacht moeten indienen hé? We hebben de BALKEN een beetje gesignaliseerd maar kan ondertussen al lang weggedaan zijn door dienen KLOOTZAK die dat daar geplaatst heeft!!!!
:evil:
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Reflex wrote:
En toch was het zo'n klein poutreleken zene zo'n I profielken juist ingeklopt tot een paar mm boven de grond, echt gevaarlijk!!!
Wat ik hieruit versta is dat er een balk op je pad lag (een I profiel) die een beetje in de grond zat. Ik zie niet echt in wat er zo gevaarlijk aan is hoor tenzij hij recht naarboven staat natuurlijk. Ik denk als hij recht naarboven staat dat die paar mm niet echt erg zijn aangezien je daar gewoon over kan rijden.

Ik denk ook niet dat het kwaad opzet is maar eerder een oude constructie (paaltje, vangrail etc) wat weggehaald is.
NIET KWAAD KAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Awel je moet er is gaan vallen zie ik denk dat je dan anders zal spreken!!!!!!!! Spijtig dat ik er geen foto's van heb. Was echt op een punt afgeslepen en stak zo naar boven en dat er op een bepaalde afstand verscheidene profielen staken, zal toeval zijn zeker????????????????????????
Je ziet goed dat iemand ze erin gestopt heeft, nog een beetje geblokeerd met takjes en aarde, ABSOLUUT GEEEEEEEEEEEEEEEEEEn OUDE CONSTRUCTIE
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

erikske wrote:
MADRISTA666 wrote:dit WE bij ons een toerken gaan rijden en in beersel ( mocht iemand dit kennen kort bij de dikke meerweg ) over ijzeren poutrellen gereden met als gevolg ikke sneakbite en mijnen maar een gans gat in zijnen band ( ge kon er zo doorzien )!!!
Om het op z'n Antwerps te zeggen " ik snap er geen kl.........van !

Kan het niet een beetje beleefde omhooggevallen antwerpenaar!!!!!!!!!!!!!!
Ben absoluut geéééééééén neanderthaler maar fier op mijn eigen roots en dialect!!!
En bye the way liever zo'n persoon dan iemand die denkt dat hij perfect is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben tenminsten een Biker die respect heeft voor dier,natuur en mens ( een echte biker en niet zoals véél van die wat er hier op forum zitten met géén respect!!! ), dus wik eerst je woorden voor je zoiets zegt
Awel ik wil dat de Manitou deze reactie van Eriksken eraf haalt, zoal ze al een paar keer met mij ooit gedaan hebben want deze reactie toon weining RESPECT!!!!
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Nuja het hoort erbij heh en volgende keer bunnyhop je erover of zo heh , dat maakt het spannend!
:drunk:
Mvg[/quote]

Dit zou ik gedaan hebben mocht ik het gezien hebben, maar ze waren er zo ingestopt dat men ze echt niet zag steken ( bedoeld om schade te berokkenen )
skyrider
Mountainbiker

Post by skyrider »

Sorry nu snap ik er niks meer van.
Eerst ben je kwaad op jan en alleman en nu zeg je volgende keer gewoon bunnyhop.

Nu weet ik ook teminste wat je met je 'prètel' bedoeld en ik heb er wel al mee gewerkt.

Wat houd u eigenlijk tegen om het gevaarte zelf te verwijderen of aan te geven bij de plaatselijke gemeente of stad.

Als het maar een paar mm boven de grond uitsteekt gooi er dan twee schoppen aarde over goed aanstampen en niemand heeft er nog last van.
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Wat houd u eigenlijk tegen om het gevaarte zelf te verwijderen of aan te geven bij de plaatselijke gemeente of stad.

Als het maar een paar mm boven de grond uitsteekt gooi er dan twee schoppen aarde over goed aanstampen en niemand heeft er nog last van.[/quote]

Hebben we proberen uit te trekken maar is enorm goed vast gezet!!! Krijg je er zonder schup niet uit!!!
aarde over zou niks uithalen een paar steekt er echt scherp uit!!!
En ik ben niet kwaad op jan en alleman, da van bunnyhop moet je goed lezen
Post Reply