Wat vinden jullie hiervan?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
madrista666
Mountainbiker

Wat vinden jullie hiervan?

Post by madrista666 »

dit WE bij ons een toerken gaan rijden en in beersel ( mocht iemand dit kennen kort bij de dikke meerweg ) over ijzeren poutrellen gereden met als gevolg ikke sneakbite en mijnen maar een gans gat in zijnen band ( ge kon er zo doorzien )!!! Bleek dat er iemand hem geamuseerd had met deze poutrelles in de grond te kloppen en op een paar millimeter van de grond uit te laten steken ( was héééééééééééél duidelijk dat dit met opzet gedaan was ).
Ik vind dat we er nog goedkoop vanaf gekomen zijn, was enkel materiale schade, mag er niet aan denken mocht je daar op vallen!!!
WELKE KLOOTZAKKEN HOUDEN HUN NU TOCH BEZIG MET ZO'N DINGEN??? :evil: Zijn de mensen nu zo onverdraagzaam geworden???
Iemand ook al zoiets tegen gekomen?
skyrider
Mountainbiker

Post by skyrider »

Ik snap echt niet wat je bedoelt.
Iets van ijzeren staven in de grond zeker.

Probeer is een wat duidelijker te typen en niet iedereen verstaat het plaatselijk dialect van bij u.
portugeesje
Mountainbiker

Post by portugeesje »

ja dat is echt schandalig,
op het mtb-weekend in vielsalm had er iemand zich geamuseerd door een hele hoop nagels, krammen en zelfs stanley mesjes gestrooid.

gevolg heel wat platte banden

grtz manuel
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

skyrider wrote:Ik snap echt niet wat je bedoelt.

Probeer is een wat duidelijker te typen en niet iedereen verstaat het plaatselijk dialect van bij u.
Skyrider kunde da echt ni beleefder zeggen en ik denk ni da ik zo een dialect spreek hoor, wan PORTUGEESJE verstaat me wel!!!! Als je niet weet wat een poutrelle is moet je is dringen uw handen meer beginnen uit te steken ( is een balk die ze in de bouw gebruiken!!!!!!
The OM
Mountainbiker

Post by The OM »

Woowoow, peace gaste! 8)

kmoet wel zegge dat het niet den eerste keer is dat ik hoor dat er glas of spijkers gestrooid worden. Heb het zelf wel nog nooit meegemaakt.
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

MADRISTA666 wrote:
skyrider wrote:Ik snap echt niet wat je bedoelt.

Skyrider kunde da echt ni beleefder zeggen en ik denk ni da ik zo een dialect spreek hoor, wan PORTUGEESJE verstaat me wel!!!! Als je niet weet wat een poutrelle is moet je is dringen uw handen meer beginnen uit te steken ( is een balk die ze in de bouw gebruiken!!!!!!
euhm ...skyrider zei niets verkeerd hoor...hier word in het algemeen Nederlands gepraat/getypd en dialect is niet voor iedereeen verstaanbaar hoor :wink:
Heb zelf jaren in de bouw gezeten dus had al snel door wat je bedoelde ..maar men noemt dat dus een 'steunbalk' of 'poutrelle' zoals jij het zo leuk zei :wink: . En euhm, niet iedereen is genoodzaakt zwaar werk te leveren hoor ..ieder zijn vak heh .
Nuja een echte steunbalk steek je toch niet zo de grond in heh man?! vraag me zelfs af wat die in de grond liggen te doen idd..zou niet mogen ! Is inderdaad levensgevaarlijk ...wel spijtig dat je er stukken op hebt gehad :-?

Ps : er word op taal gelet omdat hier ook minderjarigen en jongeren op het forum zitten trouwens :wink: graag dan ook beetje hierop letten..volledige woorden en geen i-net taaltje gebruiken . Is niets persoonlijk hoor , skyrider had dat ook niet zo bedoeld allicht. Ik zeg dit ook maar dat je het weet heh , jou post valt nog goed mee hoor, hebben hier al veel erger gezien :-D

Mvg
Last edited by looneycooney on Tue 19 Sep 2006 17:39, edited 2 times in total.
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

looneycooney zal er op proberen te kijken maar zoals skyrider direct iemand rediculiseerd kan ik niet af!!!!!!!!!!
En toch was het zo'n klein poutreleken zene zo'n I profielken juist ingeklopt tot een paar mm boven de grond, echt gevaarlijk!!!
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

idd , man man , wat we tegenwoordig niet tegenkomen heh #-o
Zeg is dat een vaste fietstocht die in beersel? Heb die nog nooit gereden feitelijk...
Misschien kan je terecht bij iemand van het gemeentebestuur of zo om dat te melden , want zoiets is idd gevaarlijk, zelfs voor voetgangers...

Mvg
Guest

Post by Guest »

MADRISTA666 wrote:looneycooney zal er op proberen te kijken maar zoals skyrider direct iemand rediculiseerd kan ik niet af!!!!!!!!!!
En toch was het zo'n klein poutreleken zene zo'n I profielken juist ingeklopt tot een paar mm boven de grond, echt gevaarlijk!!!
gelieve toch maar AN te typen,dit is niet zo veel moeite gevraagd dacht ik.
en dit is beetje hoffelijk tov andere medeforumgebruikers.
dat kan iedereen lezen en verstaan.
ikzelf heb ook moeite om uw uitleg te verstaan(lezen)
spellingsfouten en gramaticafouten tot daar toe nog.
Reflex
Mountainbiker

Post by Reflex »

Wat ik hieruit versta is dat er een balk op je pad lag (een I profiel) die een beetje in de grond zat. Ik zie niet echt in wat er zo gevaarlijk aan is hoor tenzij hij recht naarboven staat natuurlijk. Ik denk als hij recht naarboven staat dat die paar mm niet echt erg zijn aangezien je daar gewoon over kan rijden.

Ik denk ook niet dat het kwaad opzet is maar eerder een oude constructie (paaltje, vangrail etc) wat weggehaald is.
Post Reply