BK Marathon Verviers
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: voorinschrijvingen
Dit lijkt op alle gebied één grote klucht te worden. (buiten het parcours dan...)dirtymtbiker wrote:waren die voorinschrijvingen niet tot 20-9 mogelijk????
heeft hier iemand daar weet van of de inschrijvingspagina gesaved of uitgeprint ?
Vindt dit wel belachelijk !
Maar ja dan kunnen ze 10 euro extra inkasseren !!!
-
dirtymtbiker
- Mountainbiker
-
Johan Degraeve
- Mountainbiker
Post by Johan Degraeve »
zie http://www.verviers.be/vtt/regl_part.doc
"Les non licenciés devront impérativement fournir un certificat médical de moins d’un an de non contre-indication à la pratique du vtt lors de l’inscription"
ik hoop dat ze dat niet menen
"Les non licenciés devront impérativement fournir un certificat médical de moins d’un an de non contre-indication à la pratique du vtt lors de l’inscription"
-
Johan Degraeve
- Mountainbiker
Post by Johan Degraeve »
Dit is het antwoord van de organisatie :Johan Degraeve wrote:zie http://www.verviers.be/vtt/regl_part.doc
"l s'agit d'un point du règlement français de Bourg d'Oisans 2005 que nous avons copié. Non, il ne faut pas le prendre au sérieux.
Cordialement.
Joseph Ruwet"
- SOM epic ghost
- Mountainbiker
- Location: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Post by SOM epic ghost »
amateurkes
organisatie belooft dus in orde te zijn
(zoals steeds als 'den bond' er voor ergens tussenzit)
organisatie belooft dus in orde te zijn
-
Johan Degraeve
- Mountainbiker
Post by Johan Degraeve »
In hun reglement staat dat niet vergunninghouders een recent medisch attest moeten kunnen voorleggen. Via mail beweren ze dat daar niet naar zal gekeken worden, ze hebben het reglement van een andere organisatie gecopieerd maar dit hoort er eigenlijk niet bij.cube rides on wrote:kan er iemand is vertalen aub? ik spreek geen frans