Ik vind dat we er nog goedkoop vanaf gekomen zijn, was enkel materiale schade, mag er niet aan denken mocht je daar op vallen!!!
WELKE KLOOTZAKKEN HOUDEN HUN NU TOCH BEZIG MET ZO'N DINGEN???
Iemand ook al zoiets tegen gekomen?
Post by madrista666 »
Post by portugeesje »
Post by madrista666 »
Skyrider kunde da echt ni beleefder zeggen en ik denk ni da ik zo een dialect spreek hoor, wan PORTUGEESJE verstaat me wel!!!! Als je niet weet wat een poutrelle is moet je is dringen uw handen meer beginnen uit te steken ( is een balk die ze in de bouw gebruiken!!!!!!skyrider wrote:Ik snap echt niet wat je bedoelt.
Iets van ijzeren staven in de grond zeker.
Probeer is een wat duidelijker te typen en niet iedereen verstaat het plaatselijk dialect van bij u.
Post by looneycooney »
euhm ...skyrider zei niets verkeerd hoor...hier word in het algemeen Nederlands gepraat/getypd en dialect is niet voor iedereeen verstaanbaar hoorMADRISTA666 wrote:Skyrider kunde da echt ni beleefder zeggen en ik denk ni da ik zo een dialect spreek hoor, wan PORTUGEESJE verstaat me wel!!!! Als je niet weet wat een poutrelle is moet je is dringen uw handen meer beginnen uit te steken ( is een balk die ze in de bouw gebruiken!!!!!!skyrider wrote:Ik snap echt niet wat je bedoelt.
Iets van ijzeren staven in de grond zeker.
Probeer is een wat duidelijker te typen en niet iedereen verstaat het plaatselijk dialect van bij u.
Post by madrista666 »
Post by looneycooney »
Post by Guest »
gelieve toch maar AN te typen,dit is niet zo veel moeite gevraagd dacht ik.MADRISTA666 wrote:looneycooney zal er op proberen te kijken maar zoals skyrider direct iemand rediculiseerd kan ik niet af!!!!!!!!!!
En toch was het zo'n klein poutreleken zene zo'n I profielken juist ingeklopt tot een paar mm boven de grond, echt gevaarlijk!!!
Wat ik hieruit versta is dat er een balk op je pad lag (een I profiel) die een beetje in de grond zat. Ik zie niet echt in wat er zo gevaarlijk aan is hoor tenzij hij recht naarboven staat natuurlijk. Ik denk als hij recht naarboven staat dat die paar mm niet echt erg zijn aangezien je daar gewoon over kan rijden.En toch was het zo'n klein poutreleken zene zo'n I profielken juist ingeklopt tot een paar mm boven de grond, echt gevaarlijk!!!