Remmen: Magura HS33

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
Guest

Post by Guest »

idd met magura's heb je een constant gevoel met je remmen
dit heb je niet met sommige goedkopere v-brakes deze hebben een spons gevoel
Dobbie
Mountainbiker

Post by Dobbie »

Kan er mij iemand ongeveer de prijs laten weten van zo'n setje hs33.
Kristof.
Mountainbiker

Post by Kristof. »

Dobbie wrote:Kan er mij iemand ongeveer de prijs laten weten van zo'n setje hs33.
155 € bij bike-discount
165 € bij b2b ;)
Guest

Post by Guest »

naar het schijnt bij bike sportive dat ze ook vrij goedkoop zijn en bij die prijs zit de plaatsing bij
mss kan de jerre dit beamen aangezien hij daar regelmatig komt
Tokke
Mountainbiker

Post by Tokke »

Se manne, ik rij ook me HS33, ma ik eb deze vor 90euro gekregen omdat ze er misschien mee gan kappen.
Klopt da?

Onderdelen zouden wel nog te verkrijgen zijn.
Transalp
Mountainbiker

Post by Transalp »

Tokke wrote:Se manne, ik rij ook me HS33, ma ik eb deze vor 90euro gekregen omdat ze er misschien mee gan kappen.
Klopt da?

Onderdelen zouden wel nog te verkrijgen zijn.
Versie 2004 zul je bedoelen...
renaat
Mountainbiker
Location: specialized s works m5 ( crossmax sl , fox rlc 100 )FSA crank en de rest full SRAM X9

Post by renaat »

voor de mensen die voor 79.99 pond hs 33remmen willen kopen, tis de moment

www.chainreactioncycles.com
Tokke
Mountainbiker

Post by Tokke »

Ah da ad em er wel ni bij gezegd :wink: .
$mokeyJoe

Post by $mokeyJoe »

Ik denk dat elke rem zo zijn voor- en zijn nadelen hebben.Je moet maar zien waarvoor je je fiets gebruikt:Is het om een tt'ke zondags te rijden,om elke dag te gaan mtb'en,om een marathon te doen,downhill of freeriden,etc...
In mijn geval,want ik heb pas nieuwe remmen besteld(en ondertss aangekregen) heb ik gekozen voor V-brakes.Ik rijd toch maar in het weekend wat tt'kes en door de week wat trainingen.Dan geven mijn V-brakes voldoende kracht.Wel ge-upgraded van Avid V-brakes naar Avid betere V-brakes.Verschil is dus enorm(niks sponsachtig meer en veel beter doseerbaar,en wat ik ook als voordeel bijhaal..lichter(-100g))
In elk geval veel succes met het kiezen van je remmen.Of het nu V-brakes,HS33 of discs zijn...laten we alleen zeggen dat de mechanische discs uit den boze zijn! :wink: :lol:
Groetjes,
$mokeyJoe
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

Wie HS-33 Evo 2 (of andere krachtige velgremmen) steekt, kan maar beter zien dat zijn voorvork dat goed kan trekken. Vandaag op Expo5 heeft Dzjowie eens deftig geremd met een Cube met een Axel voorvork en HS33. Die vork plooide dus zó open. Bij navraag bij de verkoper bleek dit "normaal". 't Is maar wat je normaal noemt, natuurlijk...
Post Reply