Wie rijdt er bij een club?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Ik heb er gene maar wil er wel een,meer naar competitie toe

Ciao
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

hey

ben niet bij een mtb club omdat ik ere gene vind die jeugd toelaat in het turnhoutse.
hier is wel teamforza ma da zijn allemaal ouwere rotten int vak en ik ben beginneling en die zeiden dat k te jong was voor hun :(

dus rij op mezelf en met mtb.be ers uit turnhoutse en omstreken tot er hier een jeugdclub komt in de omgeving (turnhout, vosselaar, beerse, oud-turnhout )

groetels
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

@ devil biker:
Dan moet je samen met deze mtb.be ers eens gaan vragen of jullie niet allemaal bij de team forza mogen, dan kunne ze toch niet weigeren.
Als je als enige je aanbied zullen ze minder rap toehappen.
En trouwes, als jij bedoeld wie ik denk dat jij bedoeld dan begrijp ik niet waarom ze je niet toelaten, ik heb daar al veel beginnelingskes van voorbij gereden za.

@ topic:
Zelf ben ik ook niet bij een club. Voorlopig kan ik me alleen en met mtb.be nog goed uit de slag trekken ;)

Grtz
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

ik rij bij een wegclub maar daar hooguit al drie keer mee meegereden.

de enige mtb club die ik ken in de buurt zijn de megabikers reet, maar is toch wat ver en lijkt toch eerder een hechte bende...

en aangezien er weinig bikers zijn rond mechelen blijkbaar is er zelf een oprichten ni echt slim :lol:
MARTINI
Mountainbiker

Post by MARTINI »

pacer wrote: en aangezien er weinig bikers zijn rond mechelen blijkbaar is er zelf een oprichten ni echt slim :lol:
Jawel hé !!! JIj moet het daar ingang zetten é :wink:
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

ik rijd waarschijjnlijk (hopelijk) bij mountainfreaks uit oudenaarde.
Eigenlijk komt dat door dit topic
FORZA LUC
Mountainbiker

Post by FORZA LUC »

devil biker wrote:hey

ben niet bij een mtb club omdat ik ere gene vind die jeugd toelaat in het turnhoutse.
hier is wel teamforza ma da zijn allemaal ouwere rotten int vak en ik ben beginneling en die zeiden dat k te jong was voor hun :(

dus rij op mezelf en met mtb.be ers uit turnhoutse en omstreken tot er hier een jeugdclub komt in de omgeving (turnhout, vosselaar, beerse, oud-turnhout )

groetels
Devil biker, als bestuurslid van het Forza team wil ik toch wel even reageren op uw uitspraak. ik wil in het kort reageren maar ga zeker niet in discussie.
Wij als club hebben een reglement opgesteld waarbij je een 6-tal maanden met ons mee moet rijden alvorens er beslist wordt of je al dan niet lid kan worden. De reden hiervoor is dat wij bij het ontstaan van de club gekozen hebben om niet een grootte club te willen worden maar wel een club waar de sfeer en de vriendschap primeert. Alhouwel wij binnenkort een ledenstop voorzien toch bepaald het niveau dat gereden wordt of de leeftijd totaal niet of je wel of niet bij de club kan komen. Bij ons zijn er leden die ouder zijn als 50 jaar dus snelheid is totaal niet aan de orde. Wij denken dat er langs beide zijde een goed gevoel moet zijn en dan zijn er weinig problemen om lid te kunnen worden. Het is idd wel dat wij op zondag meestal een verplaatsing doen met de wagen en dat is voor sommige jongeren soms een probleem, daar bij ons de meeste wagens reeds volzet zijn moet er zelf voor vervoer gezorgd worden. Tijdens de zomer trainen wij telkens op dinsdag-en donderdagavond en meestal stellen wij voor om eens mee te rijden zodanig je al wat leden van het team kan ontmoeten.
Ik hoop dat ik met dit antwoordt u enige uitleg meer heb kunnen geven en dat uw leeftijd tenslotte niet van zo'n belang is.
onlijnmagazijn.net
Mountainbiker

Post by onlijnmagazijn.net »

Ik zou ook wel in een club willen rijden maar zover ik weet zijn er enkel wielerclubs bij mij in de buurt. (omgeving Meeuwen-Gruitrode - Bree)

Met wat hulp zou ik het wel zien zitten om een nieuwe club op te richten. Ik denk dat er toch genoeg geïnteresseerde MTBikers zijn uit de buurt.

Dus wie ideëen of interesse heeft mag me altijd contacteren.
ooSoo
Mountainbiker

Post by ooSoo »

Ik rij bij de mountainfreaks ( D-bike ) uit oudenaarde.
Een geestig clubke met wijze gasten voor een wedstrijdje of een toertochtje te rijden !
altijd een goede sfeer !!
MAAR WE ZIJN WEL OP ZOEK NAAR NIEUWE LEDEN !!!!!
iedereen is welkom !!!

Voor info : tommy.vanhoutte@telenet.be
( is de voorzitter )
willemske
Mountainbiker

Post by willemske »

Ik ben dus een nieuw lid :wink:
Post Reply