normaal gezien moet je de datum van het ontstaan van het forum zien aan het moment waarop de hoofdmoderator geregd is... Als het nog dezelfde is van in het begin natuurlijk...Strikybart wrote:De eerste geristreerde gebruiker (volgens de gebruikerslijst) dateerd van 19/2/2002 dus waarschijnlijk bestond het forum toen alaresius wrote:Dit is de eerste nog bestaande topic: http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?p=11 en is van 8 maart 2002.EL_NOPPES wrote:een vraag waar ik het antwoord nie van weet![]()
wanneer werd het mountainbike.be forum opgestart?
Grtz
De forum quiz
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
- aresius
- Mountainbiker
inderdaad 19 februari 2002 de eerste gebruiker is ka.dee. Maar het is terug aan Lichterveldenaere om nog een (bier)vraag te stellenRock Rider wrote:normaal gezien moet je de datum van het ontstaan van het forum zien aan het moment waarop de hoofdmoderator geregd is... Als het nog dezelfde is van in het begin natuurlijk...Strikybart wrote:De eerste geristreerde gebruiker (volgens de gebruikerslijst) dateerd van 19/2/2002 dus waarschijnlijk bestond het forum toen alaresius wrote: Dit is de eerste nog bestaande topic: http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?p=11 en is van 8 maart 2002.
Grtz
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Nee, want daarop weet je het antwoord te snel.zanneis wrote: Het is weeral aan Lichterveldenaere, wedden dat het weer over bier gaat gaan ...![]()
![]()
![]()
Ik heb eens een 'effort' gedaan voor de puzzelaars op het internet. (allé, denk ik toch)
- Ik zoek de naam van een dier dat je soms wel eens tijdens mtb-tochten tegenkomt.
- In een Europese hoofdstad is er een eiland dat in een rivier ligt. Dat eiland heeft nu een andere naam, maar droeg vroeger de naam van dat dier.
- De huidige naam van dat eiland verwijst naar een heilige vrouw die hier in een klooster verbleef tijdens de middeleeuwen.
-Die vrouw is de dochter van een koning die drie heilige en zalige dochters had.
-De koning in kwestie heeft tijdens de Tataarse invallen in de dertiende eeuw een onderkomen gevonden in een klein kuststadje.
-De oude stadskern van dat stadje is een van de zes plaatsen uit een Europees land die op de Werelderfgoedlijst van de UNESCO staan.
-Dat land heeft in de jaren 1990 enkele van de beste nummers ingezonden op het Eurovisiesongfestival, zoals Neka mi ne svane, Nostalgija en Sveta ljubav.
't zal wat langer duren dan vijf minuten deze keer.
Ik kan pas morgenavond terug op het forum, dus jullie hebben even de tijd.
was niet simpel deze keer ...Lichterveldenaere wrote:Nee, want daarop weet je het antwoord te snel.zanneis wrote: Het is weeral aan Lichterveldenaere, wedden dat het weer over bier gaat gaan ...![]()
![]()
![]()
Ik heb eens een 'effort' gedaan voor de puzzelaars op het internet. (allé, denk ik toch)![]()
- Ik zoek de naam van een dier dat je soms wel eens tijdens mtb-tochten tegenkomt. HAAS
- In een Europese hoofdstad is er een eiland dat in een rivier ligt. Dat eiland heeft nu een andere naam, maar droeg vroeger de naam van dat dier. BOEDAPEST - het eiland noemt nu het MARGARETA-EILAND
- De huidige naam van dat eiland verwijst naar een heilige vrouw die hier in een klooster verbleef tijdens de middeleeuwen. MARGARETA VAN HONGARIJE
-Die vrouw is de dochter van een koning die drie heilige en zalige dochters had.BELA, KONING VAN HONGARIJE
-De koning in kwestie heeft tijdens de Tataarse invallen in de dertiende eeuw een onderkomen gevonden in een klein kuststadje.
-De oude stadskern van dat stadje is een van de zes plaatsen uit een Europees land die op de Werelderfgoedlijst van de UNESCO staan.TROGIR
-Dat land heeft in de jaren 1990 enkele van de beste nummers ingezonden op het Eurovisiesongfestival, zoals Neka mi ne svane, Nostalgija en Sveta ljubav.KROATIE
't zal wat langer duren dan vijf minuten deze keer.
Ik kan pas morgenavond terug op het forum, dus jullie hebben even de tijd.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Aresius en Zanneis hadden het inderdaad juist. 't is aan een van hen.
@tarzan, ik moet toch tonen dat ik geschiedenis gestudeerd heb, hé.
@tarzan, ik moet toch tonen dat ik geschiedenis gestudeerd heb, hé.