Echt een verbetering tov de Trek, he! Ik heb een Fuel90 getest in Chimay. Dat ding ging niet vooruit vergeleken met de Canyon. Ik heb toen wel een XC6 getest. De RC zal nog wel een tikkeltje nerveuzer zijn. En met dat frame heb je echt een koopje gedaan.scubaluc wrote:Hallo,
Dit weekend mijn eerste ritten gedaan met mijn custom Canyon Nerve RC9 '06 ( frame gekocht van forumlid gilbo ) en dan bijna volledig xt opgebouwd, en dit tesamen met juicy7 remmen. Wel, het resultaat vindt ik persoonlijk super ( totaal anders dan mijn Trek fuel 80 ). Ben eens benieuwd wat dit geeft op de iets zwaardere tochten in de ardennen.
Greetz, scubaluc
Ivm die leveringstermijn : tegen mij hadden ze 3 a 4 weken gezegd. Misschien sneller. Awel, 't zijn al 6 weken geworden en voor deze week zal het ook niet zijn, dus al minstens 7 weken. Gelukkig heb ik voor een kleine week een XC6 ter beschikking gekregen omdat ik een tocht heb georganiseerd dit weekend, maar wat daarna? Morgen bel ik rechtstreeks naar Duitsland om te vragen hoe het nu zit en wanneer die onderdelen gaan binnenkomen. Als ze dat nog niet weten dan stuur ik hen de link van Bike-Discount door. Dat ze daar maar onderdelen gaan halen. Ik ben niet van plan nog een maand op mijn fiets te wachten.