in welke winkel haal je die?Schwalbe big apple 50-559: +- 23€ per stuk
60-559: +-23€
slicks op MTB
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
ik was ook eerst vanplan om die te kopen. maar heb dan toch nog ander gekocht de continental CityContact 1.75. en ben er content van. ze geven geene super grip maar voor ne leek als ik maakt da nog niet zovel uitBig wrote:Ik wil mij slicks kopen voor op de MTB.
Normaal moeten deze zo smal mogelij zijn zeker?
Maar dit ziet totaal niet uit. Als het echt beter is om dunne banden te pakken dan pak ik die natuurlijk, maar hoe komt het dat deze zo breedt zijn ?
http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=6101
Een aanrader?
gisteren was ik in de decathlon - en ging ook eens kijken welke slicks ze daar verkochten.
Ik zag de Hutchinson topslicks 1.2
De verkoper daar vertelde mij echter dat ik dat niet op mijn gewone velgen van mijn MTB kon zetten omdat "1.2" te small was en ik minstens 1.7 etc moet nemen
Ik dacht - als ik deze rubriek las - dat je dat kon monteren op je gewone 26 inch MTB velgen ????
Is die verkoper daar mij blaasjes aan het wijsmaken ??
De verkoper daar vertelde mij echter dat ik dat niet op mijn gewone velgen van mijn MTB kon zetten omdat "1.2" te small was en ik minstens 1.7 etc moet nemen
Ik dacht - als ik deze rubriek las - dat je dat kon monteren op je gewone 26 inch MTB velgen ????
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
kortweg JA.timbie wrote:gisteren was ik in de decathlon - en ging ook eens kijken welke slicks ze daar verkochten.
Ik heb zelfs al 1" gemonteerd .
1.2 is goed te doen