10/09/2006 grand raid godefroy

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
rocky
Mountainbiker

Post by rocky »

oke bedankt Ik rij ook met michelin DRY .Hoeveel druk zou ik steken ?3kilo??
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Indien er nog iemand een startnummer zoekt, ik heb nog een te koop.
dixties
Mountainbiker

Post by dixties »

Aloita wrote:Hey Bikers,

Verleden week de 70km gereden als verkenning voor nu zondag. Modder zul je niet echt vinden dus RR en XCR dry banden kunnen zeker. Ik heb zelf met een NN 1.8UST gereden en mijne copain met michelin wildgripper. Nooit zijn deze banden tekort geschoten. Voor de 70km zit ik met nr 472, dus een 500man aan de start dat wordt drummen. Kom maar van de dag tevoren om op je gemak je nr. op te halen en van de heerlijke sfeer te genieten. Aan allen de goede benen op zondag en maak er iets leuks van.
Grtzz
Dat is goed om te horen ,dat geeft me al wat meer zekerheid voor mijn R.R.bandjes.
Ik kan pas op de dag zelf aankomen,zou een klein uurtje voor de start genoeg zijn om alles te regelen ?

Grtzz
Frog 075
Mountainbiker

Post by Frog 075 »

Ik ga op m'n Hutchinsons rijden... vooraan ne scorpion om toch nog wat te kunnen sturen en achteraan ne piranha. Voor de 110 moet dat te doen zijn.
Veel sucses jongens :-D :-D
Frog 075
Mountainbiker

Post by Frog 075 »

Ik kom ook maar de dag zelf toe, moet dan ook nog startnummer gaan halen en weet niet tot hoe laat dit kan...
Peter IV
Mountainbiker

Post by Peter IV »

ge moet goe zot zijn om de 160 te doen. ik ben zot, damn ik ga afzien.
tarzan2
Mountainbiker

Post by tarzan2 »

Hier nog een 130'er, na 5 weken examens en quasi geen training. Auw, dat gaat idd pijn doen maar een beetje sadomasochisme kan geen kwaad he.
Ik start met Hutchinson Python's, vanvoor op 2,5 en vanachter 2,75 voor mij 63 kg. Een uurtje tevoren moet volgens mij wel volstaan al ga je dan serieus moeten drummen als je nog vanvoor wilt starten.

Succes met de rit en, nog belangrijker, geniet ervan!

cheers
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

Peter IV wrote:ge moet goe zot zijn om de 160 te doen. ik ben zot, damn ik ga afzien.
en ikke denken da zot zijn gene zeer doet :oops: , maar morgen zullen we wel anders piepen 8) .
maar dat het plezant gaat zijn...daar ben ik zeker van: goe weer....vrijwel droog parcours...160 km ardense tracks :-D :-D :-D

:off: verklaart wel uw weerwolfgedrag bij maanlicht :roll: :roll: :roll: :wink:
Vedette
Mountainbiker

Post by Vedette »

Iemand info ivm hellingen. Veel lange hellingen zoals bij de 70, of meer kortere steilere zoals Houffa bv. ?
sintesibrother
Mountainbiker

Post by sintesibrother »

Vertrek binnen een uur naar daar maar kheb lang zitten twijfelen en ga rijden met mijn geax mezcal's, het zal er toch droog liggen!

Nu hopen dat ik de 110 zonder al te veel dood te gaan ga uitrijden!

mss tot morgen aan de start
mij herken je alvast met mijn groene helm en de wit met rode kledij. Normaal rijden we met 3 de 110 in onze club, dus samenwerken zal zeker van pas komen!
Post Reply