De forum quiz
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
inderdaad, klopt als een bus...Strikybart wrote:Daar dacht ik ook direct aan. Ik zal nog toevoegen dat hij geregisseerd werd door Jean-Jacques Annaud.Rikske wrote:Waarschijnlijk de film :"la Guerre du feu " van 1981 gok ik, regisseur weet ik ni.
Grtz
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Ik laat de eer aan Rikske voor een nieuwe vraag. Hij had het meeste correct 
Grtz
Grtz
- Rikske
- Mountainbiker
- Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
Merci hé StrikybartStrikybart wrote:Ik laat de eer aan Rikske voor een nieuwe vraag. Hij had het meeste correct
Grtz
En ik ben juist zo ne straffe in het verzinnen van vragen die ze bij het eerste antwoord al juist hebben, enfin...
nog een poging dus:
Om in de film-sfeer te blijven, welke acteur speelde de rol van een amerikaanse piloot die na elke mislukte ontsnappingspoging terug in de isoleercel vloog met een baseball en bijhorende handschoen om deze tegen de muur van zijn cel te stuiteren. De film speelde zich af in een duits krijgsgevangenenkamp tijdens wereldoorlog II (nen echte klassieker gelijk ze zeggen
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
amaai, den dees is inderdaad nie makkelijk... zal effen onderzoek vergen...Rikske wrote:Merci hé StrikybartStrikybart wrote:Ik laat de eer aan Rikske voor een nieuwe vraag. Hij had het meeste correct
Grtz.
En ik ben juist zo ne straffe in het verzinnen van vragen die ze bij het eerste antwoord al juist hebben, enfin...
nog een poging dus:
Om in de film-sfeer te blijven, welke acteur speelde de rol van een amerikaanse piloot die na elke mislukte ontsnappingspoging terug in de isoleercel vloog met een baseball en bijhorende handschoen om deze tegen de muur van zijn cel te stuiteren. De film speelde zich af in een duits krijgsgevangenenkamp tijdens wereldoorlog II (nen echte klassieker gelijk ze zeggen).